Να ζητήσει συγγνώμη για τα όσα είπε για τους Ρομά κάλεσε την Αφροδίτη Λατινοπούλου
ο Βασίλης Παϊτέρης. Η πρόεδρος της Φωνής Λογικής κατέθεσε μήνυση για
όσα είπε ο γνωστός τραγουδιστής σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση. Ο Β. Παϊτέρης δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να ανταπαντήσει με μήνυση,
συνέχισε όμως τα περιπαικτικά σχόλιά του κατά της Λατινοπούλου. «Πάμε
για καφέ να τα βρούμε όλα. Δεν κρατάμε εμείς χαρακτηρισμούς. Αν έρθει
και ζητήσει συγγνώμη, δεν έχουμε κανέναν, να έρθει να τη βάλουμε στη
Βουλή. 700.000 είμαστε, θα την ψηφίσουμε όλοι μαζί» σχολίασε
χαρακτηριστικά μιλώντας στον ΑΝΤ1.
Υπενθυμίζεται ότι σε τηλεοπτική τους αντιπαράθεση η Λατινοπούλου χρησιμοποίησε τον όρο «γύφτος». Ο Β .Παϊτέρης απάντησε με ένα υπονοούμενο για την Λατινοπούλου σχολιάζοντας: «Έχει γύφτικη ομορφιά. Μήπως η μητέρα της αγόρασε χαλί από έναν γύφτο και δεν το πλήρωσε;»
«Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και την ενόχλησε»
Ο τραγουδιστής ξεκαθάρισε ότι δεν θα ζητήσει συγγνώμη από την πρόεδρο
της Φωνής Λογικής. «Για δευτερόλεπτα αισθάνθηκε ότι είναι γύφτισσα και
την ενόχλησε. Εμείς που μας λέει τόσα χρόνια «οι γύφτοι και οι γύφτοι
και είναι παράνομοι» τι να πούμε;» παρατήρησε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, ο Β. Παϊτέρης δεν απέφυγε να σχολιάσει και το βιντεοκλίπ όπου εμφανίζεται νεότερη η Λατινοπούλου και επανήλθε στην επικαιρότητα, μετά την αντιπαράθεση. Συγκεκριμένα, δήλωσε ότι....«θα ήταν μεγάλη ''τιμή'' και ''χαρά'' του να συμμετάσχει και σε δικό του μουσικό βιντεοκλίπ».....

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου