Η σύμβαση υπογράφηκε στις 12 Σεπτεμβρίου 2024 μεταξύ, αφενός του Ελληνικού Δημοσίου και ΤΑΙΠΕΔ, αφετέρου της «Νέα Αττική Οδός Παραχώρηση Μονοπρόσωπη ΑΕ» και, εκ τρίτου, της «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ΑΕ».
Το νομοσχέδιο με τίτλο «Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης Υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού», θα τεθεί προς επεξεργασία στην κοινοβουλευτική επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου τη Δευτέρα 30/9.
Η σύμβαση περιλαμβάνει συγκεκριμένες προβλέψεις υπέρ των οδηγών - χρηστών της Αττικής οδού, για τη διασφάλιση της συντήρησης και την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών. Η σύμβαση προβλέπει, επίσης, τη μείωση των διοδίων από 2,8 σε 2,5 ευρώ από τις 6 Οκτωβρίου, την ημέρα που θα γίνει η παράδοση του αυτοκινητοδρόμου από το Ελληνικό Δημόσιο στον Παραχωρησιούχο.
Η Αττική Οδός είναι ένας ''ιδιωτικός'' δρόμος, που φτιάχτηκε όμως με τα λεφτά του Ελληνικού λαού. Με επιχορηγήσεις, με επιδοτήσεις, με δάνεια εγγύησης του ελληνικού δημοσίου, με λεόντειες συμβάσεις υπέρ εργολάβων (*). Αυτοί, οι εργολάβοι, κερδοσκοπούν πάνω στο δικαίωμα μετακίνησης του λαού και πάνω στο πρόβλημα του κυκλοφοριακού χάους που οι ίδιοι μαζί με τις κυβερνήσεις της ''ανάπτυξης'' έχουν δημιουργήσει στο διάβα δεκαετιών.