Σάββατο 16 Απριλίου 2016

ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ. ''ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ''.... ΤΑ ΓΕΜΙΣΤΑ !!!

"Εγώ μπορεί να έλεγα και τίποτα χειρότερο" είπε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου αναφερόμενη στον αναπληρωτή υπουργό Υγείας Παύλο Πολάκη και την φράση-απειλή του ότι έπρεπε να θάψει  δημοσιογράφο τρία μέτρα κάτω από τη γη.
Υποστήριξε μάλιστα ότι οι δημοσιογράφοι προσπαθούν να την παρουσιάσουν σαν «νούμερο» και «γυναικούλα» λόγω της συνταγής για τα… γεμιστά, στην οποία αναφέρθηκε η ίδια δημόσια και αποκρύπτουν ότι είναι καθηγήτρια του Πολυτεχνείου. «Τιμή  μου και καμάρι μου τα γεμιστά» πρόσθεσε!
Επίθεση όμως εξαπέλυσε και κατά του παρουσιαστή της εκπομπής Γ. Αυτιά, στον οποίο είπε: «Σε ακούω από το πρωί , κερδίζεις το όσκαρ καταστροφολογίας».
Νωρίτερα, ο δημοσιογράφος είχε αναφερθεί στα οικονομικά μέτρα που σχεδιάζει η κυβέρνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: