Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2017

Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ....''ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΣΩΡΡΑ'' !!! [ video ]

Ορκίζομαι στον προστάτη της ηλιθιότητας, της γελοιότητας και της μ@λ@κί@ς ότι μοσχάρι γεννήθηκα και βόδι θα πεθάνω! Ορκίζομαι ότι θα είμαι έρμαιο στα χέρια του κάθε τυχοδιώκτη και του κάθε απατεώνα! Ορκίζομαι ότι θα πιστεύω όποιον τσαρλατάνο μου τάζει λαγούς με πετραχήλια! Ορκίζομαι ότι θα υπερασπίσω ακόμη και με το αίμα μου όποιον ψεύτη μου υποσχεθεί ότι θα με σώσει. Ορκίζομαι να δώσω τις παράδες μου, την ψήφο μου, το βρακί μου και ότι άλλο μου ζητηθεί, στους κλέφτες που υπόσχονται να με σώσουν! Ορκίζομαι να μη σκέφτομαι την σοβαρότητα των μ@λ@κιών που μου υπόσχονται γιατί η σκέψη είναι θανάσιμο αμάρτημα και δεν βοηθάει καθόλου όσους προσπαθούν να με εξαπατήσουν! Ορκίζομαι να πηγαίνω στις ομιλίες τους, να χειροκροτώ, να ζητωκραυγάζω και να καταχερίζω όποιον τολμήσει να αμφισβητήσει τους απατεώνες! Ορκίζομαι ότι όταν μου τελειώνει ένας απατεώνας, θα βρίσκω άλλον απατεώνα για να σέρνομαι από πίσω του σαν σκουλήκι! Ορκίζομαι να καταβάλω κάθε προσπάθεια για να αποδειχθώ όσο μεγαλύτερος μ@λ@κ@ς γίνεται! Ορκίζομαι ότι, προκειμένου να αποδείξω πως είμαι ο μεγαλύτερος μ@λ@κ@ς του κόσμου, εκτός από βόδι θα είμαι ρατσιστής και φασίστας, γιατί η φασιστική βλακεία είναι αναβαθμισμένη βλακεία με ιδιαίτερη βαρύτητα! Ορκίζομαι ότι από εδώ και στο εξής θα σταματήσω τον κανιβαλισμό τρώγοντας βόδια και θα τρώω άλλα είδη του ζωικού βασιλείου όπως ανθρώπους! Ορκίζομαι τέλος ότι εάν καμία φορά αποπειραθεί η αμοιβάδα που έχω για εγκέφαλο να λειτουργήσει προς την κατεύθυνση της σκέψης να πάρω το κεφάλι μου και να το χτυπήσω στον τοίχο μέχρι ν’ ανοίξει στα δύο!
Οράτιος Μενιππίδης   agkidapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: