ΣΤΕΝΕΣ ΟΙ ΕΠΑΦΕΣ ΤΗΣ VOLKSWAGEN ΜΕ.....ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ Η DEUTSCHE WELLE !!!
Ερωτήματα περί πολιτικών ευθυνών εγείρει στη Γερμανία το σκάνδαλο
διεθνών διαστάσεων της Volkswagen της κραταιής γερμανικής
αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με τη Deutsche Welle οι μεγάλες εταιρείες
αυτοκινήτων στη Γερμανία έχουν στενούς δεσμούς με πολιτικά στελέχη και
σαφώς η επιρροή τους στην πολιτική σκηνή της χώρας είναι μεγάλη.
Για παράδειγμα, ο επί 20 χρόνια βουλευτής των χριστιανοδημοκρατών (CDU)
Έκαρντ φον Κλέντεν έκανε το 2013 το «άλμα» από τον πολιτικό στίβο στην
αυτοκινητοβιομηχανία Daimler, αναλαμβάνοντας μάλιστα ρόλο λομπίστα για
τις επαφές της εταιρείας με τους εκπροσώπους της πολιτικής. Ο πολιτικός των Πρασίνων Γιόσκα Φίσερ, έως το 2005 υπουργός Εξωτερικών
της Γερμανίας, ανέλαβε το 2009 πόστο συμβούλου στην αυτοκινητοβιομηχανία
BMW. Και ο Τόμας Στεγκ, σήμερα κορυφαίος λομπίστας της VW, υπήρξε
αναπληρωτής διευθυντής στο γραφείο του πρώην καγκελαρίου Γκέρχαρντ
Σρέντερ και ακολούθως για σύντομο διάστημα εκπρόσωπος τύπου της Άγκελα
Μέρκελ.
Δεδομένων των σχέσεων μεταξύ πολιτικών και αυτοκινητοβιομηχανίας,
αλλά και της οικονομικής σπουδαιότητας της τελευταίας, δεν προκαλεί
έκπληξη η ευκολία με την οποία οι εκπρόσωποι των κατασκευαστών
αυτοκινήτων γίνονται δεκτοί στα πολιτικά γραφεία.
Μόνο κατά την τρέχουσα κοινοβουλευτική περίοδο προσήλθαν 70 φορές για
συνομιλίες στην καγκελαρία ή σε κάποιο γερμανικό υπουργείο. Συχνός
επισκέπτης των πολιτικών γραφείων ήταν και ο παραιτηθείς διευθύνων
σύμβουλος της VW Μάρτιν Βίντερκορν. Το γεγονός ότι η αποκάλυψη του σκανδάλου δεν έγινε στη Γερμανία μπορεί
να εξηγείται από τις στενές επαφές μεταξύ αυτοκινητοβιομηχανίας και
πολιτικού κόσμου. Παρ' όλα αυτά οι Γερμανοί πολιτικοί καλούνται τώρα να
δώσουν απαντήσεις. Σύμφωνα δε με σημερινές αποκαλύψεις, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή γνώριζε από το
2013 για την ύπαρξη λογισμικού παραποίησης ρύπων, έχοντας μάλιστα
συντάξει έκθεση με την οποία ζητούσε να διαφοροποιηθούν οι έλεγχοι στα
αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ.«Ωστε κλέβατε και λέγατε ψέματα. Και η Ευρώπη θα πληρώσει το τίμημα;»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου