Ο σκιτσογράφος, με αφορμή τη χθεσινή εισβολή των ΜΑΤ στην ΑΣΟΕΕ, θέλησε να φέρει στο σήμερα την εικόνα του τανκ μπροστά στο Πολυτεχνείο, τον Νοέμβρη του 1973. Οπως, λοιπόν, αντιλαμβάνεται ο ίδιος τα πράγματα (και δικαίωμά του) στη θέση των φοιτητών πια, πίσω από τα κάγκελα του Πολυτεχνείου, είναι τα… ΜΑΤ ενώ το τανκ (με ζωγραφισμένη μια γροθιά και ένα αναρχικό “Α”) δεν είναι πια το σύμβολο του κράτους της καταστολής, των χωροφυλάκων, του “γύψου” κ.ο.κ, αλλά το εργαλείο των “μπάχαλων” και της “ανομίας”…
Σκιτσογράφος είναι ο κύριος Χαντζόπουλος και αναφαίρετο δικαίωμά του είναι να σχολιάζει με τα σκίτσα του όπως θέλει την επικαιρότητα επιλέγοντας τους παραλληλισμούς που επιθυμεί. Οι εμπνεύσεις του, βέβαια, προϊόν της πολιτικής του ματιάς και της εν γένει συγκρότησής του – αφού τις δημοσιεύει – κρίνονται. Ανάμεσα σε εκείνους που κρίνουν – ασκώντας το δικό τους δικαίωμα – βρίσκονται και αυτοί που θα μπορούσαν να μιλήσουν για «αναποδογύρισμα» της Ιστορίας. Για προσβολή των φοιτητών του Νοέμβρη του 1973 που αντικαταστάθηκαν – στο σκίτσο – από τις δυνάμεις καταστολής. Για μια «έμπνευση» απολύτως προσαρμοσμένη στην κυβερνητική, καθεστωτική και αστυνομική – για να το πούμε κομψά – εκδοχή των πραγμάτων, σε σχέση με όσα συνέβησαν στην ΑΣΟΕΕ.
Σε αυτή την περίπτωση, όσοι έτσι διαβάζουν το σκίτσο του κ.Χαντζόπουλο, θα είχαν φανταζόμαστε κι αυτοί το δημοκρατικό δικαίωμα να αναρωτηθούν αν σε επόμενα σκίτσα του ο κ.Χαντζόπουλος θα δώσει απάντηση στο ερώτημα: «Έχει και πιο κάτω;»…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου