Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2021

ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ : ΠΩΣ ΣΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟ'Ι'Ο ΜΕΤΑ ΑΠΟ 103 ΗΜΕΡΕΣ ΝΟΣΗΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 65 ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ !!! [ video ]

Για 103 ημέρες νοσηλεύτηκε ο Σωτήρης Μπότσαρης, δίνοντας μάχη με τον κορωνοϊό, όπως δήλωσε την Τρίτη (26/10).
Ο πρώην ασθενής με κορωνοϊό συγκλόνισε αφηγούμενος την περιπέτειά του με τη νόσο COVID-19, αφού αποκάλυψε πως «νοσηλεύτηκε για 103 ημέρες, τις 65 από αυτές στην Εντατική».
Συγκεκριμένα, ο 35χρονος πατέρας δύο παιδιών Σωτήρης Μπότσαρης ανέφερε σε σχετικές δηλώσεις στον ΣΚΑΪ: «Το πρωί μου έλεγαν "πας καλά" και το βράδυ μου είπαν "Σωτήρη, πρέπει να διασωληνωθείς". Εκεί χάνεις τη γη κάτω από τα πόδια, που λέμε. Έμεινα συνολικά 65 ημέρες στην Εντατική, από τις οποίες 65 ημέρες τις 20 ήμουν σε καταστολή. Είχα και τραχυόστομο μέχρι να βγω από την Εντατική για περίπου 60 ημέρες. Μετά, ήμουν 20 ημέρες στην πνευμονολογική μονάδα για αποκατάσταση. Συνολικά, ήμουν 3,5 μήνες στο νοσοκομείο».
Εν συνεχεία, ο νοσήσαντας από τον κορωνοϊό μίλησε για το πώς άρχισαν όλα: «Ήμουν στο σπίτι και δεν μπορούσα να κοιμηθώ το βράδυ, δηλαδή όταν ξάπλωνα με έπιανε βήχας, δεν μπορούσα να ανασάνω να πάρω αέρα, έβγαινα στο μπαλκόνι για να πάρω ανάσα. Στην αρχή είχα πονοκέφαλο, μετά πυρετό υψηλό, δηλαδή 39-40°C και τις επόμενες ημέρες δεν μπορούσα να ανασάνω». Ακόμα, η σύζυγος του 35χρονου Σωτήρη Μπότσαρη δήλωσε: «Το πρώτο βράδυ που μπήκε στην Εντατική και μίλησα με τη γιατρό που τον ανέλαβε, μου είπε χαρακτηριστικά: "Άφησέ μου το τηλέφωνό σου, να σε πάρω πίσω αν γίνει κάτι. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε, αλλά δεν γίνεται τίποτα, ούτε βάζει ούτε βγάζει αέρα, να σ' το εξηγήσω απλά. Δεν δουλεύει καθόλου ο πνεύμονάς του και μπορεί να πάθει ανακοπή καρδιάς".Τις πρώτες 18 ημέρες, το μόνο που άκουγα ήταν "κρίσιμη και σοβαρή η κατάστασή του". Κρίσιμη και σοβαρή η κατάστασή του, σοβαρά τα πράγματα, θα δούμε, δεν ξέρουμε. Μετά τη 19η ημέρα άρχισε να σταθεροποιείται, τον βοηθούσαν πάρα πολύ αναπνευστικά, δηλαδή το οξυγόνο - δεν ξέρω αν τα λέω σωστά - ήταν στο 100% που του έδιναν». Καταληκτικά, ο Σωτήρης Μπότσαρης είπε: «Ήμουν από τους τυχερούς που σώθηκα γιατί μέσα στο δωμάτιο είδα ανθρώπους να πεθαίνουν δίπλα μου»........

Δεν υπάρχουν σχόλια: