Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2022

ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΓΑΠΩ ΤΟ ΣΚΥΛΙ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΣΑ !!! [ video ]

-Γιατί της μασάς την τροφή;
-Γιατί είναι γριούλα και δεν έχει δόντια...
-Ναι αλλά κατουριέται και λερώνει το σπίτι, αν δεν προλάβεις να την πας έξω. Γιατί δεν της κάνεις ευθανασία, να μην ταλαιπωρείσαι ούτε εσύ ούτε αυτή;
-Για κάτι που δεν θα καταλάβεις πότε...
-Τι δεν θα καταλάβω; Με λες χαζή;
-Όχι... Σε λέω άνθρωπο...
-Και τι σημαίνει αυτό;
-Ότι ποτέ δεν θα μάθουμε να αγαπάμε, όπως ο σκύλος. Αυτή δεν θα μου έκανε ποτέ ευθανασία.
Θα ήταν δίπλα μου μέχρι την τελευταία μου ανάσα, όπως έκανε τόσα χρόνια τώρα. Γι' αυτό λοιπόν, όσο δεν πονάει και όσο ακόμα κουνάει έστω και λίγο την ουρά της, όταν της δίνω την μασημένη τροφή, θα είμαι δίπλα της. Δεν με νοιάζει αν δεν μπορείς ακόμα να καταλάβεις το γιατί. Το ξέρω εγώ, όταν κοιτάω τα μάτια της... Και αυτό μου φτάνει....

Δεν υπάρχουν σχόλια: