Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

ΤΗΝ ΕΠΙΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΛΑΓΟΚΕΦΑΛΟΥ ΠΡΟΣ 4,73 € ΤΟ ΚΙΛΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ. ΠΟΣΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ !!! [ video ]

Ο λαγοκέφαλος, από τη στιγμή που ήρθε στη Μεσόγειο, ήρθε για να μείνει. Το θέμα είναι πώς θα περιορίσουμε τον πληθυσμό του. Θα κάνουμε στοχευμένη αλίευση σε περιόδους αναπαραγωγής. Είναι ένα τοξικό ψάρι. Υπάρχει ειδική διαχείριση και συγκεκριμένοι κανονισμοί. Δεν είναι απλώς ότι πιάνω τους λαγοκέφαλους και τους πετάω. Πρέπει να καταμετρηθούν, να τοποθετηθούν σε ειδικά ψυγεία και στη συνέχεια να οδηγηθούν σε υψικάμινο για καύση.                                            Το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων υιοθέτησε την «επικήρυξή» του από τους ψαράδες σε μία τιμή μεγαλύτερη των 4,73 ευρώ το κιλό που έχει υιοθετήσει η Κύπρος. Τώρα που ξεμασκαρώθηκε το σκάνδαλο με τις επιδοτήσεις σε αγρότες και κτηνοτρόφους και δεν μπορούν να κινηθούν με την ίδια ευκολία βάζουν πλώρη για τους ψαράδες
 Αμέσως μετά την επικήρυξη του Λαγοκέφαλου ο Φραπές παρέδωσε στο λιμεναρχείο Γρεβενών 5 τόνους και στο λιμεναρχείο Κοζάνης 9 τόνους ο Χασάπης.
Σε ερώτηση του δημοσιογράφου πως την κατάφερε τέτοια ψαριά δήλωσε ότι τα πάντα είναι θέμα δολώματος .....
Ο Φραπές κράτησε...''σιγή ιχθύος''.....
Στην φωτο τα αλιεύματα (μερος) τα άλλα είναι σαν τα πρόβατα της Κρήτης.
 

Το πρόβλημα με τους λαγοκέφαλους στις θάλασσες μας είναι πολύ σοβαρό όμως δεν είδαμε την κυβέρνηση του Αυγενάκη και του Βορίδη με την ίδια ευαισθησία να επιδοτεί και τους αγρότες που εγκατέλειψαν την παραγωγή σταφίδας στην Κρήτη και σε λίγο θα παρατήσουν όλα τα αμπέλια τους γιατί τα κόστη καλλιέργειας είναι δυσανάλογα μεγαλύτερα από τα έσοδα τους.                                              Γενικά με τους πραγματικούς αγρότες, που τους έχουμε ανάγκη για να τρώμε σωστά προϊόντα η ευαισθησία της κυβέρνησης που είναι;

Στο να αποδέχεται και να συνυπογράφει συμφωνίες εισαγωγών αγροτικών προϊόντων από την Ινδία και τη Λατινική Αμερική;

Δεν υπάρχουν σχόλια: