Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ''QATARGATE'' & ΕΝΤΑΛΜΑ ΣΥΛΛΗΨΗΣ.....''ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΔΕΣ'' !!! [ video ]

Σφοδρή επίθεση σε όσους επιχειρούν να συνδέσουν το όνομά του με την υπόθεση του Qatargate εξαπέλυσε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, κάνοντας λόγο για μια υπόθεση χωρίς ουσιαστικό περιεχόμενο και υποστηρίζοντας ότι όλες οι αμοιβές που έλαβε ήταν απολύτως νόμιμες, δηλωμένες και φορολογημένες στην Ελλάδα. Ο πρώην Επίτροπος ανέφερε ότι συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα, υπογραμμίζοντας ότι τα ποσά αυτά δηλώνονταν κανονικά στην Ελλάδα. «Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα η οποία δηλώνεται και φορολογείται;» διερωτήθηκε, απορρίπτοντας κάθε υπόνοια παράνομης δραστηριότητας.Αποτελέσματα εκλογών: Εκτός Βουλής ο Δημήτρης Αβραμόπουλος - ΤΟ ΒΗΜΑ                                                     Σύμφωνα με αυτή τη συλλογιστική, δεν υπάρχει τίποτα το επιλήψιμο στο γεγονός ότι ένας πρώην Επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πρώην υπουργός και επί δεκαετίες κορυφαίο πολιτικό πρόσωπο, λάμβανε επί μήνες χιλιάδες ευρώ χωρίς όπως υποστηρίζει να του ζητηθεί να κάνει το παραμικρό. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για μια πρωτοποριακή αντίληψη περί πολιτικής και επαγγελματικής δραστηριότητας. Συνήθως κάποιος αμείβεται επειδή προσφέρει υπηρεσίες. Εδώ καλούμαστε να αποδεχθούμε το αντίθετο, ότι τα χρήματα κατέφθαναν αφειδώς χωρίς καμία απολύτως προσδοκία ανταλλάγματος. Σχεδόν ως πράξη φιλανθρωπίαςΗ υπεράσπιση αυτή θυμίζει αναπόφευκτα παλαιότερες εξηγήσεις που ακούστηκαν σε άλλες πολύκροτες υποθέσεις της πολιτικής ζωής.Πρόσωπα Archives - Βαθύ Κόκκινο                    Μόνο που τώρα η αφήγηση μοιάζει ακόμη πιο τολμηρή. Δεν υπάρχουν, λέει, υπηρεσίες. Δεν υπάρχουν υποχρεώσεις. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις. Υπάρχουν μόνο χρήματα που εμφανίζονται με αξιοθαύμαστη συνέπεια κάθε μήναΠραγματικά, πρόκειται για μια νέα σχολή πολιτικής οικονομίας. Η αμοιβή χωρίς εργασία, χωρίς καθήκοντα, χωρίς αποτέλεσμα και χωρίς ερωτήσεις. Από τις ιστορίες με τα αδιευκρίνιστα  500ευρα της φουκαριάρας της πεθεράς του, που εμφανίζονταν μυστηριωδώς, την παραγγελία 16 εκατομμυρίων εμβολίων για την γρίπη των χοίρων από την Novartisπεράσαμε στα μηνιαία χιλιάρικα που επίσης εμφανίζονταν χωρίς αντάλλαγμα.Αβραμόπουλος και... κόρη ναυάρχου | Protagon.gr                                                   Η εξέλιξη είναι πράγματι εντυπωσιακή. Φυσικά, επειδή ο Αβραμόπουλος είναι εν ενεργεία βουλευτής της ΝΔ, το ένταλμα δεν μπορεί να εκτελεστεί απευθείας. Χρειάζεται πρώτα η Βουλή να σηκώσει το τηλέφωνο και να αποφασίσει αν θα αρθεί η ασυλία του. Ο ίδιος, με το γνωστό του ύφος, βγήκε και δήλωσε ότι «το θέμα έχει κλείσει εδώ και τρία χρόνια», ότι όλα είναι «αβάσιμα και ύποπτα» και – κορυφή του θράσους – ότι ζητάει ο ίδιος να αρθεί η ασυλία του για «να υπερασπιστεί τον εαυτό του». ΟΧΙ Για τα πόμολα ΔΕΝ ανέφερε κάτι........

Δεν υπάρχουν σχόλια: