Τρίτη 18 Απριλίου 2017

''ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΠΡΑΣ''....ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ !!!

«Προφανώς έχουμε ανάγκη την Ευρώπη. Όλος ο κόσμος όμως έχει καταλάβει πως η Ευρώπη είναι σε πορεία προς κατάρρευση. Μαζί μου, η γερμανική κυβέρνηση θα έχει την έκπληξη της ζωής της: θα μας δουν να τους λέμε "όχι". Η συζήτηση για μια νέα συνθήκη είναι ήδη στην ημερήσια διάταξη, υπενθυμίζοντας ότι ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, ο πρόεδρος της Κομισιόν, έχει προχωρήσει σε τέσσερις προτάσεις.»
«Θα υπάρξει και μία ακόμη: να αλλαχθούν οι συνθήκες, να δημιουργηθούν κριτήρια σύγκλισης για την κοινωνική και δημοσιονομική εναρμόνιση. Θα τους πω ότι είμαστε η δεύτερη δύναμη στην Ευρώπη και ότι χωρίς εμάς, δεν υπάρχει Ευρώπη. Αυτά είναι τα όπλα μου», δήλωσε ο υποψήφιος, προσθέτοντας πως «οι Γερμανοί δεν έχουν κανέναν τρόπο να μας πουν "όχι"».
Καταλήγοντας, ο Γάλλος πολιτικός υποστήριξε ότι «οι Ισπανοί, οι Ιταλοί, οι Πορτογάλοι, οι Πολωνοί, μια σειρά χωρών αρχίζουν να μπουχτίζουν! Αν οι Γερμανοί δεν θέλουν να αλλάξουν στάση, θα τους πω ότι το plan B είναι να φύγουμε μαζί με εκείνους που είναι σύμφωνοι με μια αναβίωση», ανέφερε και πρόσθεσε ότι «ο Β. Σόιμπλε ξέρει πολύ καλά πως εγώ δεν είμαι Αλέξης Τσίπρας: δεν θα με κλείσουν 17 ώρες σε ένα γραφείο με κάποιον που με προσβάλλει. Εγώ εκπροσωπώ τη Γαλλία, επομένως θα συζητήσουμε». Παράδειγμα προς αποφυγήν λοιπόν για τον Ζαν Λικ Μελανσόν ο Αλέξης Τσίπρας, αν και στο παρελθόν - πριν ο Τσίπρας γίνει πρωθυπουργός και κάνει τα αντίθετα από όσα έλεγε - Μελανσόν και Τσίπρας είχαν σχέση λατρείας και οι Γάλλοι δημοσιογράφοι χαρακτήριζαν τον Τσίπρα «Έλληνα Μελανσόν». Ο Αλέξης Τσίπρας έγινε όλα αυτά που κατηγορούσε και τώρα χρησιμεύει στους πρώην Ευρωπαίους συντρόφους του, για να ξεχωρίζουν την θέση τους από την δική του.
Τελικά, πρέπει να είναι πολύ ωραίο να μην αντιλαμβάνεσαι πόσο γελοίος έχεις γίνει και να νομίζεις ότι βρέχει, ενώ σε φτύνουν.


Δεν υπάρχουν σχόλια: