Η
ΔΕΗ με τον απόλυτο συνδυασμό "λεφτά υπάρχουν" και με πλούσια φαντασία
στον τρόπο που η εταιρία ταίζει τα ΜΜΕ, μάς εντυπωσιάζει για την
"δημιουργική" φαντασία της.
Σαν να μην έφταναν στα 5 εκατομμύρια Ε που ο Ζερβός και ο Στεριώτης μοίρασαν μέσω της BOLD, xρησιμοποίησαν και άλλη εταιρία για να πληρώνουν ρεπορτάζ.
Δηλαδή
εκτός από τις διαφημίσεις με καταχωρήσεις και banners η ΔΕΗ αγόραζε και
ρεπορτάζ πληρώνοντας επιπλέον χρήματα-πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ.
Σ΄ αυτά προσθέστε και τα 5 εκατομμύρια Ε που δόθηκαν μέσω της κύριας διαφημιστικής. Εχουμε έτσι κοντά στα 8
εκατομμύρια ευρώ που σκόρπισε η ΔΕΗ στα ΜΜΕ από το 2012 ως το 2014.
Στην
καρδιά των πιο σκληρών μνημονίων η ΔΕΗ πέταξε 8 εκατομμύρια
ευρώ-αναλογοσθείτε πόσα φτωχόσπιτα με κομμένο ρεύμα θα μπορούσαν να
γλιτώσουν το μαρτύριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου