Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2023

''ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΕ ΘΑ ΝΙΚΗΣΩ'' ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ....Η ΚΛΕΛΙΑ ΡΕΝΕΣΗ !!! [ video ]

Ανοιξαμε κ σας περιμενουμε! Με αγαπη!! ❤️❤️  Ένα τραγούδι για τον παλιόκαιρο μέσα μας, έξω μας, γύρω μας. Ένα παράπονο μιας αστικής μοναξιάς κ αδιαφορίας ως προς τον συνάνθρωπο κ τον ίδιο μας τον εαυτό. Ένα εισιτήριο για την ξαστεριά, για ένα ηλιοσταλαχτο όνειρο. Παλιόκαιρε, θα νικήσουμε ο κανένας τα δικά του σκοτάδια κ όλοι μαζί ενωμένοι την καταιγίδα της απάθειας κ της αδιαφορίας, γιατί χωρίς αλλαγή στάσης τα νερά δεν κυλάνε κ οι πηγές στερεύουν.
Πολύ χαρούμενη που τα στιχάκια μου βρήκαν σπιτι να φωλιάσουν στην μουσική του πολυμήχανου και ταλαντούχου Λεωνιδα Μπαλάφα! @λεωνιδας μπαλαφας Τον ευχαριστώ για την τιμή και την αγάπη που έδωσε στο πρότζεκτ αυτό. Με τον Λεωνιδα πλαι πλάι μαζέψαμε τη συμμορία μας και φτιάχτηκε το τραγουδάκι μας. Πήραμε το μαγικο ριφακι κιθάρας του Αργεντίνου Lucky Salvadori, μπλεχτήκαμε στα πόδια του υπέροχου Νικου Ρέτσου, που μας φιλοξένησε για τις ηχογραφήσεις και μας συντρόφευσε στη δημιουργία και νιώθουμε πολύ τυχεροί για όλη την αγαπη μου μας έδειξε.
Στην σκηνοθεσία του κλιπ είχαμε την τύχη να έχουμε συντροφιά τον φοβερό Αριστοτελη Παπακωνσταντινου ,που γούσταρε το τραγούδι απ' την πρώτη στιγμή και θέλησε να το ντύσει μ αυτές τις υπέροχες εικόνες. Μια τεράστια αγκαλιά στον Κωνσταντίνο Πολυχρονοπουλο και τον «άλλο άνθρωπό» του που μας μάζεψε κ μας μαγείρεψε με όλη τη ζέστη της καρδιάς του, δείχνοντας τον δρόμο για την νικη. Σας καλώ να βοηθήσουμε όπως μπορούμε την προσπάθειά του να μην μένει κανένας νηστικός κ μόνος. Τα καλέσματα του είναι πάντα άνοιγμα καρδιάς.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σ' ολους τους φίλους, μικρούς και μεγάλους, στους συμμαθητές κ γονείς της κόρης μου, Κοραλιας, για την συμμετοχή και την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν.
Τέλος, προσωπικά, ευχαριστώ την μικρη μου που πάντα στέκεται πλάι μου κ σηκώνει μαζί μου με τόση χάρη κ ομορφιά το όνειρό μου. Πάντα χαμογελαστή κ παιχνιδιάρα.
Παλιόκαιρε θα νικήσουμε κ θα πούμε και Ενα τραγούδι....

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: