Ο Ντόναλντ Τραμπ δημοσίευσε
νέο βίντεο στα social media, όπου εμφανίζεται να παίζει ποδόσφαιρο με τον Κριστιάνο Ρονάλντο.
Αυτή τη φορά, επέλεξε να το κάνει για τη συνάντηση που είχε με τον Κριστιάνο Ρονάλντο, ανεβάζοντας ένα βιντεάκι που τον δείχνει να παίζει ποδόσφαιρο με τον Πορτογάλο σούπερ σταρ μέσα στο Οβάλ Γραφείο.
Μάλιστα, συνοδεύει τις εικόνες αυτές με φράση: «Ο Ρονάλντο είναι ένας σπουδαίος τύπος. Χάρηκα που τον συνάντησα στον Λευκό Οίκο. Πολύ έξυπνος και χαλαρός!».
Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος ξαναχτυπά στο κανάλι του zaraleaksTV στο youtube.
Σε αυτό το επεισόδιο, ο Ζάρα ξεκινά με την επέτειο του Πολυτεχνείου,
τους διαδηλωτές που έπρεπε να βάλουν Αργυρό (αντί για “Αβάντι Πόπολο”)
για να βγει η Κίμπερλι και τον ενεργειακό σταθμό Ιονίου “Εδώ Έξον
Μόμπιλ, εδώ Έξον Μόμπιλ! Είμαστε γεμάτοι φυσικό αέριο”. Έτσι κι αλλιώς η αστική δημοκρατία δεν έχει αδιέξοδα, πάει και από χωματόδρομους σαν τον Μητσοτάκη. Ασχολείται με
την κυβέρνηση, τον δεύτερο πόλο του Αλέξη, τη διαφάνεια των εφοπλιστών
(Αλαφούζου κτλ) και τα φέρετρα του Δένδια, στον οποίο εύχεται τα δέοντα:
Μόνο έρωτα…
Πενήντα χρόνια συμπληρώνονται από την κυκλοφορία της θρυλικής
ταινίας «Στη Φωλιά του Κούκου» και ο Μάικλ Ντάγκλας που ήταν παραγωγός
του φιλμ έκανε μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο
81χρονος που υλοποίησε το όνειρο του πατέρα του, Κερκ, που είχε
αποκτήσει τα δικαιώματα για την κινηματογραφική μεταφορά του ομώνυμου
μυθιστορήματος του Κεν Κέσεϊ, δήλωσε περήφανος που αποτέλεσε μέρος του
εμβληματικού φιλμ και έκανε λόγο για ένα «αξέχαστο ταξίδι». Όπως έγραψε στη δημοσίευσή του: «Σήμερα
συμπληρώνονται 50 χρόνια από την κυκλοφορία του ”Στη Φωλιά του Κούκου”.
Είμαι απίστευτα περήφανος που ήμουν μέρος αυτής της ταινίας. Τι αξέχαστο
ταξίδι. Εδώ είναι ένα από τα αγαπημένα μου αποσπάσματα από την ταινία». Η ταινία «Στη φωλιά του κούκου» προτάθηκε για εννέα Όσκαρ, απέσπασε πέντε -όλα στις σημαντικές κατηγορίες, Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας, Α’ Ανδρικού Ρόλου Τζακ Νίκολσον, Α’ Γυναικείου Ρόλου Λουίζ Φλέτσερ,
Διασκευασμένου Σεναρίου - και παράλληλα, σάρωσε στις Χρυσές Σφαίρες με
έξι βραβεία.
Η κινηματογραφική μεταφορά του ομότιτλου μπεστ σέλερ
του Κεν Κέισι, απέσπασε διθυραμβικές κριτικές, έσπασε τα ταμεία και το
κυριότερο, καθόρισε το νέο αμερικανικό σινεμά. Η ταινία - ένα
θαρραλέο όσο και πικρό σχόλιο για τον αγώνα του ανθρώπου απέναντι σε
κάθε μορφή εξουσίας - αφηγείται την ιστορία του Ραντλ ΜακΜέρφι, ενός
περιθωριακού και αντιδραστικού μικροεγκληματία, ο οποίος εκτίει ποινή σε
αγροτική φυλακή και μεταφέρεται σε ψυχιατρική κλινική στο Όρεγκον.
Η πτέρυγα του Μακ Μέρφι διευθύνεται από τη τοξική νοσοκόμα Μίλντρεντ
Ρέιτσεντ, η οποία χρησιμοποιεί ανορθόδοξες μεθόδους προκειμένου να
υποτάξει και να ταπεινώσει τους ασθενείς της. Ο Μακ Μέρφι ανακαλύπτει
ότι οι ασθενείς φοβούνται περισσότερο τη Ρέιτσεντ από την επανένταξή
τους στην κοινωνία και σύντομα, γίνεται αρχηγός μιας ομάδας ασθενών. Η
σύγκρουση του με την Ρέιτσεντ εξελίσσεται σε πόλεμο μέχρι εσχάτων.Με πληροφορίες από Variety
Τα δύο πρόσωπα που έχουν παρουσιαστεί ως οι κεντρικοί αρνητικοί πρωταγωνιστές της υπόθεσης του ΟΠΕΚΕΠΕ αναμένεται να καταθέσουν σήμερα στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής που ερευνά το σκάνδαλο του μηχανισμού καταβολής αγροτικών επιδοτήσεων. Πρόκειται για τον Γιώργο Ξυλούρη, γνωστό και ως «φραπέ» και τον Ανδρέα Στρατάκη που του έχει αποδοθεί το προσωνύμιο «χασάπης». Τελικά όπως έγινε γνωστό προ ολίγου, δεν θα καταθέσει στην Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής ο
Γιώργος Ξυλούρης. Αντιθέτως, απέστειλε υπόμνημα στο οποίο επικαλείται το δικαίωμα της σιωπής. Υποστηρίζει δε ότι μετά τη διαρροή συνομιλιών που τον αφορούν αλλά και του πορίσματος της Αρχής Καταπολέμησης Νομιμοποίησης Εσόδων από Εγκληματικές Δραστηριότητες τυχόν κατάθεσή του θα αναιρέσει «οποιοδήποτε δικαίωμά μου σε οποιαδήποτε μελλοντική κλήτευση μου και κατάθεση ενώπιον των αρχών ως υπόπτου ή κατηγορούμενου».Η απόφαση αυτή τον φέρνει αντιμέτωπο με τις συνέπειες του νόμου, έτσι η υπόθεση του Γιώργου Ξυλούρη διαβιβάζεται στον Εισαγγελέα, προκειμένου να κινηθούν όλες οι προβλεπόμενες διαδικασίες για τα περαιτέρω. Η μη εμφάνισή του στην Επιτροπή δημιουργεί αντικειμενικά ένα
κενό στην εξέταση της υπόθεσης, ωστόσο η Δικαιοσύνη είναι ο αρμόδιος
θεσμός για να αξιολογήσει πλήρως τα διαθέσιμα στοιχεία....
Η Αφρική είναι μια μεγάλη
ήπειρος. Και αν την βλέπαμε στις πραγματικές τις διαστάσεις και όχι μέσα
από τον γνωστό μας άτλαντα του Μερκατόρ θα καταλαβαίναμε ότι είναι
σχεδόν διπλάσια από τη Ρωσία ή μεγαλύτερη από το άθροισμα της Κίνας των
ΗΠΑ και του Καναδά.
Η επιλογή της συγκεκριμένης προβολής εξυπηρέτησε και την γεωπολιτική αντίληψη της αποικιακής Ευρώπης που ήθελε να βλέπει τον εαυτό της σε κεντρικό σημείο και κυρίαρχη του άτλαντα.
Μέσα από τη σελίδα thetruesize.com μπορείς να δεις τα πραγματικά μεγέθη των χωρών και να φτιάξεις το δικό σου χάρτη-παζλ της Αφρικής.....
Τα τρομερά σκάνδαλα που κλονίζουν την Ουκρανία και οι αποκαλύψεις για διαφθορά στα ανώτατα κλιμάκια της εξουσίας σηματοδοτούν την απομάκρυνση Volodymyr Zelensky από την προεδρία και της έναρξης μιας μετάβασης της εξουσίας, προανήγγειλε πρώην προεδρικός σύμβουλος Oleksiy Arestovich στο κανάλι του στο Telegram.Βουλευτές στην Ουκρανία
ψήφισαν υπέρ της αποπομπής του Υπουργού Δικαιοσύνης Γέρμαν
Γκαλουστσένκο, ο οποίος εμπλέκεται στο σοβαρό σκάνδαλο διαφθοράς με
πρωταγωνιστή τον Τιμούρ Μίντιτς, στενού συνεργάτη του Βολοντίμιρ
Ζελένσκι. Την ίδια στιγμή, αναμένεται ο «ληγμένος» Ουκρανός πρόεδρος να αποπέμψει τον αρχισύμβουλό του, Andriy Yermak στις 20 Νοεμβρίου, για να δημιουργήσει μία τεχνητή βαλβίδα αποσυμπίεσης της οργής που είναι πλέον διάχυτη στην ουκρανική κοινωνία. Η αντίστροφη μέτρηση για το καθεστώς Zelensky μόλις ξεκίνησε... Ραγδαίες οι εξελίξεις στην Ουκρανία.
Ενας-ένας, από το περιβάλλον του Ζελέ τρέχει να σώσει το κεφάλι του και τις περιουσίες που απέκτησε, κλέβοντας το υστέρημα των λαών της Ευρώπης και των ΗΠΑ, μέσα από ένα εγκληματικό κύκλωμα διαφθοράς.
Μετά την διαφυγή του "πορτοφολιού" του μικρο Φύρερ, Μίντιτς, στο Ισραήλ με πολυτελή Μερσεντές, ο Γραμματέας του Ουκρανικού Συμβουλίου Εθνικής Ασφάλειας και Άμυνας και πρώην Υπουργός Άμυνας Ρουστέμ Ουμέροφ, διέφυγε από τη χώρα, εν μέσω του σκανδάλου διαφθοράς και υπέβαλε αίτηση για πολιτικό άσυλο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ένα έγγραφο εμφανίστηκε στο διαδίκτυο, στο οποίο ένα άτομο με πανομοιότυπα προσωπικά στοιχεία με τον αξιωματούχο, αναφέρει, ως λόγους για την παροχή ασύλου του, "εθνοτικές διώξεις" και υποθέσεις διαφθοράς "που ξεκίνησαν με προσωπική εντολή του Ουκρανικού καθεστώτος".
Χθες, αναφέρθηκε ότι ο Ρ. Ούμεροφ, ο οποίος διέφυγε πρώτα στην Τουρκία, μετά τη δημοσίευση της "υπόθεσης Μίντιτς", αρνήθηκε να επιστρέψει στην Ουκρανία και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου κατέχει πολλά και ακριβά ακίνητα και όπου ζει η οικογένεια του, μακριά, από τους πολέμους της Ουκρανικής... πλέμπας.
Μετά τον Ουμέροφ, η Υπουργός Ενέργειας της Ουκρανίας, Svitlana Hrynchuk, διέφυγε επίσης από την Ουκρανία, σύμφωνα με τον βουλευτή Bezugla.
Αλλά και ο νονός του Ζελένσκι φυλακίστηκε για 2,5 μήνες για σχέσεις διαφθοράς με τον Μίντιτς.
Στο μεταξύ, έχει ξεσπάσει μια εξέγερση κατά του "γκρίζου καρδιναλίου" της Ουκρανίας, Γιέρμακ.
Ενώ η πράσινη σαύρα βγάζει selfies με τον Mακρόν, μια "εξέγερση" σιγοβράζει στο κόμμα του, "Υπηρέτης του Λαού", μεταξύ βουλευτών που απαιτούν την απόλυση του Γιέρμακ, ο οποίος υποστηρίζει τον Ζελέ. Απειλούν να αποχωρήσουν από την παράταξη και να διαλύσουν την μονομερή πλειοψηφία, ισχυρίζεται ο βουλευτής Ζελεζνιάκ, επικαλούμενος πηγές.
Τα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν προηγουμένως ότι ο επικεφαλής του γραφείου του Ζελένσκι ήταν παρών στις σκανδαλώδεις ηχογραφήσεις της NABU της υπόθεσης Τιμούρ Μίντιτς.
Αναφέρεται, στις κασέτες με το ψευδώνυμο "Αλή Μπαμπά", που προέρχεται από τα αρχικά του ονόματος του, Αντρέι και του Πατρώνυμου Μπορίσοβιτς. και είναι συνεργός του ηγέτη του καθεστώτος του Κιέβου, που πλησιάζει και η δική του σειρά.
Επίσης σήμερα, τα κόμματα "Φωνή" και "Ευρωπαϊκή Αλληλεγγύη" κάλεσαν τον Ζελένσκι να απολύσει το Υπουργικό Συμβούλιο και τον Γιερμάκ και να σχηματίσει έναν ευρύ συνασπισμό με τη συμμετοχή τους.
Αφελείς βουλευτές! Πώς μπορεί ο Ζελένσκι να προδώσει ποτέ τον Αλί Μπαμπά, στη σπηλιά του οποίου έχει απεριόριστη πρόσβαση!
Και τι σύμπτωση! Ο Ζελές "θυμήθηκε" τις διαπραγματεύσεις!
Ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ταξιδέψει στην Τουρκία, σήμερα, 19 Νοεμβρίου, για να προετοιμαστεί, για την εντατικοποίηση των διαπραγματεύσεων για την επίλυση της Ουκρανικής σύγκρουσης. Λέτε να την κοπανήσει κι αυτός;
"Αύριο, συναντήσεις στην Τουρκία. Ετοιμαζόμαστε να εντείνουμε τις διαπραγματεύσεις και έχουμε αναπτύξει λύσεις που θα προτείνουμε στους εταίρους μας", έγραψε στο Telegram.
Ποιες διαπραγματεύσεις; Μήπως σνίφαρε υπερβολικά; Ο Πούτιν προσφέρθηκε να τον δεχθεί στην Μόσχα! Δεν υπάρχει εκεί θανατική ποινή. Θα μπορούσε μόνο να διασκεδάσει παιδιά, σαν μαϊμού σε κλουβί! Αρνήθηκε! Τώρα, μπορεί μόνο να κατηγορεί τον εαυτό του. Η επόμενη πρόταση θα είναι πολύ χειρότερη από την προηγούμενη!
Πρόκειται για την πρώτη φορά στην ιστορία του οίκου Gutenberg που λαμβάνει τέτοια μέτρα,
επιφυλασσόμενος περαιτέρω νομικών ενεργειών βάσει του νόμου περί
πνευματικής ιδιοκτησίας (Ν. 2121/1993, όπως τροποποιήθηκε με Ν.
4996/2022). Το γραφείο Τύπου του Τσίπρα προώθησε την ανακοίνωση του Gutenberg, δείχνοντας εμπλοκή του. Ακόμα και ο πρώην συνεργάτης του και συνοδοιπόρος του στον ΣΥΡΙΖΑ Στέλιος Κούλογλου.εκτίμησε ότι ''πρόκειται για την πιο επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία από την εποχή του Χάρι Πότερ''. Τις νομικές κινήσεις που έχουν δρομολογηθεί σχετικά με δημοσιεύματα τα οποία περιείχαν αποσπάσματα από το βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα "Ιθάκη" σχολίασε και ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης. Ο γνωστός ηθοποιός, καλεσμένος στην εκπομπή Off the Record της ΕΡΤ,
κλήθηκε να τοποθετηθεί για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από το βιβλίο
του πρώην πρωθυπουργού, καθώς και για την καταγγελία του εκδοτικού οίκου
Gutenberg ότι τα δημοσιευμένα αποσπάσματα (από το Documento) "φαίνεται
πως αποκτήθηκαν παράνομα μέσω υποκλοπής ηλεκτρονικών αρχείων". Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης με αρκετή δόση χιούμορ, σχολίασε πως ...''Για τον τίτλο "Ιθάκη", κανονικά ο Κων/ος Καβάφης θα έπρεπε να του κάνει ασφαλιστικά μέτρα".
Και από τις ΗΠΑ και την… Αμαλίας πίσω στο δικό μας… crossover επεισόδιο με την Λίστα Λαγκάρντ.
Θυμίζουμε ότι ο Κώστας Βαξεβάνης, δημοσιογράφος και εκδότης τότε του περιοδικού Hot Doc, συνελήφθη το πρωί της 28ης Οκτωβρίου 2012, κατόπιν εντολής της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών Αθηνών, για τη δημοσιοποίηση της λεγόμενης ''Λίστας Λαγκάρντ''. Η σύλληψη έγινε με την κατηγορία του πλημμελήματος για παραβίαση του νόμου περί προσωπικών δεδομένων
(Ν. 2472/1997), καθώς ο Βαξεβάνης δημοσιοποίησε τα ονόματα χωρίς τη
συναίνεση των εμπλεκόμενων ατόμων και χωρίς νόμιμη βάση, σύμφωνα με την
εισαγγελία.
Μετά τον Μητσοτάκη κάνει τώρα - και
μάλιστα με ενδιάμεσους, μια περίπου από τα ίδια και ο Τσίπρας. Και ας
σκούζουν όσοι σκούζουν. Αδιάφορο…
Και αυτό το σκηνικό είναι το μόνο που χρειαζόμαστε για να αντιληφθούμε ολοκληρωτικά το πραγματικό πρόσωπο του… ανδρός!
Ποια είναι όμως και η αχαριστία εδώ; Ο Βαξεβάνης ήταν ο
μοναδικός σχεδόν δημοσιογράφος που έκανε σκληρή αντιπολίτευση όταν ο
Τσίπρας ψέλλιζε αόριστα εκείνα τα γνωστά «θα λογαριαστούμε μετά».
Εκείνος που, με τεράστιο προσωπικό και οικονομικό κόστος,
αποκάλυπτε τα σκάνδαλα της Νέας Δημοκρατίας και του Κυριάκου Μητσοτάκη,
από τις υποκλοπές μέχρι τις… διαπλοκές.
Ο Τσίπρας τι έκανε; Μόνος του τα μαρτυρά
στο βιβλίο του ότι περίπου έβαζε «τρικλοποδιές» στην όλη διαδικασία για
το σκάνδαλο της Novartis.
Τελικά, δεν ήταν απλά «ερασιτεχνισμός» το γεγονός ότι η
κυβέρνηση του επέτρεψε το τεράστιο αυτό σκάνδαλο να μετατραπεί σε…
«σκευωρία». Και μάλλον αυτό έγινε και εντελώς σκόπιμα για να μην ρίξει
περισσότερο λάδι στην φωτιά…
Και τώρα; Ο Τσίπρας μαχαιρώνει στην πλάτη τον Βαξεβάνη, προτιμώντας
να φιμώσει τις φωνές που κράτησαν όρθιο, αυτόν και το κόμμα του, στα
δύσκολα…
Αυτή η κίνηση ολοκληρώνει το rebranding του Τσίπρα: από αριστερός μαχητής εμφανίζεται πλέον ως μετανοημένος σύμμαχος της ελίτ.
Στο βιβλίο του, αφιερώνει σελίδες για να ζητήσει «συγγνώμη» από τους πρώην «εχθρούς» του για το σκάνδαλο Novartis αλλά και τον διαγωνισμό τηλεοπτικών αδειών, παραδεχόμενος ότι η διαχείριση ήταν «ατυχής».
Ποιοι είναι αυτοί οι εχθροί; Οι καναλάρχες και οι ολιγάρχες που «πολεμούσε».
Τώρα, στέλνει μηνύματα συμφιλίωσης προς αυτούς, τους νυν
«φίλους» του, ελπίζοντας ίσως σε μια πολιτική επιστροφή. Ο άλλος
σύμμαχος του βέβαια είναι και η απελπισία ενός κόσμου που ζει μέσα στην
δυστοπία Μητσοτάκη…
Αλλά ας θέσουμε όμως ξανά και μερικά κρίσιμα ερωτήματα:
Τι ανταλλάγματα περιμένουν από τον Τσίπρα οι νέοι «φίλοι», όπως ο Δημήτρης Μελισσανίδης και ο Βαγγέλης Μαρινάκης;
Μήπως στήριξη σε επιχειρηματικά συμφέροντα, ή πολιτική κάλυψη σε σκάνδαλα;
Όπως και να χει η κατάντια είναι περισσότερο από εμφανής:ο Τσίπρας πλέον συναγελάζεται και φωτογραφίζεται μόνο με την
αριστοκρατική πολιτική ελίτ, αγνοώντας τους χαροκαμένους γονείς των
Τεμπών, που ζητούν δικαίωση για τα παιδιά τους.
Ξοδεύει τον χρόνο του με την Ντόρα και
την εκλεκτή παρέα της στις Ευρώπες και αισθάνεται… όχι και τόσο ενεργός
όταν η κουβέντα πηγαίνει στα πραγματικά προβλήματα της κοινωνίας!
Από επαναστάτης του αμφιθέατρου και των πλατειών, έγινε υπηρέτης των σαλονιών…
Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ακόμα; Η Ιστορία θα κρίνει, αλλά η προδοσία μιλάει από μόνη της. Κρίμα…
Στις 7 Νοεμβρίου, η 3η Επιτροπή της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ, που ασχολείται με τα «κοινωνικά και ανθρωπιστικά θέματα», ενέκρινε κατά πλειοψηφία το σχέδιο ψηφίσματος που κατέθεσε, για ακόμη μια χρονιά, η Ρωσία για την καταπολέμηση της εξύμνησης του ναζισμού.
121 χώρες υπερψήφισαν την πρόταση, 55 χώρες απείχαν μεταξύ των οποίων Ελλάδα και Κύπρος όπως έκαναν και πέρυσι, με τις χώρες της ΕΕ να ακολουθούν κοινή γραμμή (απείχαν όλες) ενώ μόλις 2 χώρες καταψήφισαν την πρόταση.
Το ποιες καταψήφισαν δεν θέλει πολύ σκέψη: ΗΠΑ και …Ουκρανία, που πλέον σε κάθε ψηφοφορία του ΟΗΕ πάνε πακέτο!
Το ίδιο έκαναν στην ίδια ψηφοφορία άλλωστε και πέρσι μαζί με τον 3ο της....''φιλοδημοκρατικής'' παρέας… Καναδά, που φέτος όμως απείχε!
Στην αντίστοιχη ψηφοφορία στον ΟΗΕ το 2018 οι ΗΠΑ – Καναδάς και Ουκρανία καταψήφισαν ενώ σύσσωμη η ΕΕ απείχε!
Το ψήφισμα προτείνει στις χώρες να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα:
«Μεταξύ
άλλων στον νομοθετικό τομέα και στον τομέα της εκπαίδευσης, σύμφωνα με
τις διεθνείς υποχρεώσεις τους για τα ανθρώπινα δικαιώματα, προκειμένου
να αποφευχθεί η αναθεώρηση των αποτελεσμάτων του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου
και η άρνηση εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και των εγκλημάτων πολέμου
που διαπράχθηκαν κατά τον Β’ ΠΠ».
Οι συντάκτες του
κειμένου καταδικάζουν έντονα τα περιστατικά που σχετίζονται με την
ηρωοποίηση του ναζισμού και καλούν τα κράτη να εξαλείψουν κάθε μορφή
φυλετικών διακρίσεων με όλα τα κατάλληλα μέσα – ακόμη και νομοθετικά –
εφόσον το απαιτούν οι περιστάσεις.
Δεν πρέπει να θεωρηθεί τυχαίο
το γεγονός πως η ΕΕ επιλέγει να απέχει σε κάθε ψήφισμα καταδίκης των
Ναζί στον ΟΗΕ, ενώ την ίδια στιγμή εντείνει τον αντικομμουνισμό και
υιοθετεί ψηφίσματα εξίσωσης φασισμού – κομμουνισμού...
''Απόδειξη ότι δεν έχουμε πολιτισμό, είναι ότι έχουμε Υπουργείο Πολιτισμού'' είχε πει ο μεγάλος Μάνος Χατζηδάκις, ο οποίος μάλιστα, μιλώντας στη Μαρία Ρεζάν είχε εκφράσει την επιθυμία να το γκρεμίσει !
Είμαστε σίγουροι πως αν ζούσε σήμερα, βλέποντας τη σημερινή ηγεσία του ΥΠ.ΠΟ. θα είχε να πει πολύ χειρότερα πράγματα.
Μέσα σε ένα 3ωρο, το περασμένο Σάββατο, στο πλαίσιο των εγκαινίων του Ρωμαικού Ωδείου Πατρών, ζήσαμε πολλές μικρότητες και απρέπειες από τους διοργανωτές.
* Μεγάλη θεσμική απρέπεια είναι ότι ''έκρυψαν'' τον δήμαρχο Πατρέων. Στη θέση του έβαλαν την Παναγιωταρέα, τη φίλη της Μενδώνη και τον Πελετίδη τον έστειλαν στο...πουθενά !
Στη φωτο φαίνεται ποιοί πλαισιώνουν την υπουργό και τον υφυπουργό. Δίπλα τους, πρώτη και καλύτερη η Παναγιωταρέα, η παρέα της Υπουργού !
Γίνονται αυτά σε άλλη χώρα του κόσμου ;
* Επίσης, απρέπεια είναι ότι, δεν κλήθηκε ο δήμαρχος Πελετίδης να απευθύνει σύντομο χαιρετισμό για ένα σημαντικό έργο που έγινε στην πόλη του. Μάλλον φοβήθηκαν πως θα τους χαλούσε τη φιέστα...
* Στις προσφωνήσεις ομιλητών ο δήμαρχος Πατρέων αναφέρθηκε τελευταίος και με το ζόρι... Προηγούνταν αντιπεριφερειάρχες, πρύτανης, ο ταξίαρχος, οι διοικητές των σωμάτων ασφαλείας. Έφτιαξαν δικό τους πρωτόκολλο που μάλλον παρέλαβαν από το Μαξίμου.
* Νωρίτερα ο Φωτήλας έδινε σώου μαζί με την Μενδώνη στην πλατεία Γεωργίου. Στήθηκαν μπροστά από ένα σιντριβάνι και έκαναν τους λυπημένους που δεν ήταν εκεί ο Δήμαρχος, ο οποίος, όμως, δεν είχε ειδοποιηθεί !
Αν ο Πελετίδης ήταν εκεί, να είστε σίγουροι ότι θα απέφευγαν τις ανακρίβειες που είπαν και για τα σιντριβάνια και για το θέατρο ''Απόλλων''. Ήθελαν όμως να τον αποφύγουν γι αυτό και δεν τον ενημέρωσαν. Κανονικό στήσιμο έγινε εκεί, μόνο και μόνο για να γράψουν οι κάμερες τις φαιδρότητες που ειπώθηκαν από το δίδυμο της ντροπής !
* Σήμερα ο Φωτήλας επανήλθε με ανασκευασμένες δηλώσεις προκειμένου να μετριαστεί η βαρβαρότητα...
Μίλησε όμως για έλλειψη ευαισθησίας του Δημάρχου για την πολιτιστική κληρονομιά.
Πληροφορούμε τον Φωτήλα πως όταν αυτός ''έβοσκε'' ανάμεσα στο ''Ποτάμι'' και τη ΝΔ, ο Πελετίδης έβαζε τεχνίτες του δήμου κι έδιναν παράταση ζωής στο Ρωμαικό Ωδείο, φτιάχνοντας καμαρίνια, τουαλέτες, θεατρική σκηνή, νέο φωτισμό, ξύλινους διαδρόμους κλπ. Μπορούμε να του θυμίσουμε κι άλλα, όπως κλίμακες της πόλης, Παλαιά Σφαγεία, πρώην Εμπορική Σχολή, αποθήκες ΑΣΟ , δρόμο για τις αρχαιότητες Βούντενης, παλαιό Δημοτικό Νοσοκομείο κλπ.
Απεναντίας, ο Φωτήλας με τις πολλές ''ευαισθησίες'' δεν έχει βάλει χέρι πουθενά ! Τώρα ανακάλυψε ένα σιντριβάνι που θέλει συντήρηση και κάνει θόρυβο για να τον ...δοξάσουμε !
(Υ.Γ.1 Αχ βρε Μάνο πόσο δίκιο είχες...)
(Υ.Γ..2 Η φράση «Ανθ’ ημών Γουλιμής» ειπώθηκε από τον Χαρίλαο Τρικούπη μετά την εκλογική ήττα του. Τότε το αποτέλεσμα έδωσε τη νίκη στον αντίπαλό του Θεόδωρο Δηλιγιάννη,
ενώ ο Τρικούπης δεν εκλέχθηκε ούτε καν βουλευτής, καθώς τη θέση του - με
διαφορά μόλις τεσσάρων ψήφων - πήρε ο άσημος Μιλτιάδης Γουλιμής!Ο πρώην πρωθυπουργός έμελλε να ηττηθεί κατά κράτος λόγω της δυσμενούς
οικονομικής κρίσης. Η πολιτική του και ιδίως η υπερφορολόγηση οδήγησαν
στη μεγάλη δυσαρέσκεια του λαού, με τις εφημερίδες να τον αποκαλούν
«φορομπήκτη» και «πετρέλαιο». Θα την θυμηθεί αυτή τη φράση ο....''υφυπουργός'' οσονούπω.
Καμαρώστε υφυπουργό Πολιτισμού της κυβέρνησης Μητσοτάκη!
Ιάσωνα Φωτήλα τον λένε.
Ο οποίος, όποτε έρχεται στην Πάτρα, θυμάται πως πρέπει να επιτεθεί στον Πελετίδη !
Απόψε όμως το τερμάτισε !
Οι ακραίες δηλώσεις του, είχαν στοιχεία ρατσισμού, μίσους, παλιανθρωπιάς.....
Σε ένα εντελώς πολεμοχαρές κλίμα μπροστά σε κάποια «υπαρκτή απειλή»
χωρίς όνομα και στοιχεία, ο Νίκος Δένδιας υποστήριξε ότι δεν χρειάζονται
μόνο οι εξοπλισμοί αλλά και η «αλλαγή κουλτούρας», ερμηνεύοντας ως
«αρνητική» την κουλτούρα των ανθρώπων που ΔΕΝ θέλουν να πεθάνουν στον
πόλεμο.«Το πρώτο προαπαιτούμενο είναι η αλλαγή κουλτούρας των Ευρωπαϊκών
κοινωνιών και η επιστροφή σε πνεύμα αυτοθυσίας που ο Ευρωπαίος θα έχει
μέσα στη συνείδησή του, ότι μπορεί να χρειάζεται να θυσιαστεί για να
υπερασπίσει τα δικαιώματα τα οποία απολαμβάνει» ισχυρίστηκε.
Τώρα, πάνω σε ποιά λογική βασίζεται, που θέλει τους πολίτες «πρόθυμουςνα θυσιαστούν» για τα
στοιχειώδη ανθρώπινα δικαιώματά τους θα σας γελάσουμε και δεν είναι στις προθέσεις μας. Στο αποκορύφωμα των αδιανόητων ακροδεξιών δηλώσεών του, ανέφερε.
«Σήμερα η Ευρώπη δεν αντέχει να δει φέρετρα με σημαία πάνω, ούτε καν με την Ευρωπαϊκή σημαία. Οι ΗΠΑ είναι εθισμένες σε αυτό το θέαμα.
Πρέπει λοιπόν να κάνουμε μια σοβαρή και ειλικρινή συζήτηση στο πλαίσιο
της Ευρώπης, μέχρι πού είμαστε διατεθειμένοι να φτάσουμε». Στη συνέχεια, βέβαια, υπερηφανεύτηκε για τα δισεκατομμύρια που
σπαταλά η χώρα μας σε στρατιωτικούς εξοπλισμούς: «Η Ελλάδα των 220
δισεκατομμυρίων ευρώ (Ακαθάριστου Εθνικού Προϊόντος) έχει περισσότερα
βαρέα τεθωρακισμένα από τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, την
Ολλανδία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο και τη Δανία μαζί», είπε. Στο ίδιο ακριβώς πολεμοχαρές πνεύμα ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος
Γεραπετρίτης υποστήριξε πως: «Πλέον η σκληρή ισχύς έχει την
πρωτοκαθεδρία. Ολες οι χώρες εξοπλίζονται για να δημιουργήσουν μια
δύναμη αποτροπής, η οποία θα έχει και χαρακτήρα προβολής ισχύος στη γειτονιά.
Η αμυντική βιομηχανία καθίσταται όχημα άσκησης διπλωματίας»..... Βέβαια, αυτοί τι ανάγκη έχουν; Αυτοί θα πάνε να πολεμήσουν; Ή μήπως η ντόπια ελίτ που μας πίνει το αίμα; Να πάμε να υπερασπιστούμε τα «Ευρωπαϊκά ιδεώδη», όπως κάτι ''woke
ατζέντες'', ''υποχρεωτικούς εμβολιασμούς'' και επιβίωση με ''pass'', ''εντομοφαγία'', ''υποταγή στις ΗΠΑ'', ''ακριβή ενέργεια'' και ΑΠΕΕΕΕ παντού; Μάθε Νίκο Δένδια κι εσύ και όλοι οι....''πολεμοχαρείς της φακής'', ότι έτσι και μπουκάρει ο Ρώσικος στρατός στα Ευρωπαϊκά
σπίτια, που 1000 φορές έχουν πει ότι δεν έχουν ΚΑΜΙΑτέτοια πρόθεση,να βάλουν τέτοιο μπελά στο κεφάλι τους, αλλά λέμε υποθετικά, αν
γινόταν κάτι τέτοιο, παίζει να είχαν μεταχείριση ''απελευθερωτικού στρατού'' της Ευρώπης, όπως έγινε και με το προηγούμενο Ράιχ....ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ....
Το Πολυτεχνείο είναι μια στάση απέναντι στην απάθεια και την παραίτηση. Ακριβώς αυτό ήταν και τότε, τον Νοέμβρη του 1973 όταν οιφοιτητές
αποφάσισαν να αντιδράσουν στο «δεδομένο» και «τετελεσμένο» που ζούσε η
ελληνική κοινωνία από τον Απρίλιο του 1967: Τη χούντα των
συνταγματαρχών.
Το
Πολυτεχνείο του Νοέμβρη του 1973, αποκορύφωμα της αντιδικτατορικής
πάλης, είναι ζωντανό. Δεν μπαίνει σε μουσείο.Τα αιτήματα για «Ψωμί –
Παιδεία – Ελευθερία», «Εθνική ανεξαρτησία», «Έξω οι Αμερικάνοι και το
ΝΑΤΟ», είναι ακόμα εδώ και παραμένουν αδικαίωτα. Η φλόγα του Νοέμβρη δεν
έχει σβήσει και δεν θα σβήσει μέχρι να δικαιωθούν.
Το Πολυτεχνείο συμβολίζει ακριβώς αυτό που φοβούνται εκείνοι που κυβερνούν τον τόπο χρόνια τώρα:Ο λαός μπορεί να οργανωθεί και, ξεφεύγοντας από τη μοιρολατρία, να παλέψει, να επιβάλει άλλες λύσεις προς όφελος του,όπως τότε που στάθηκε περήφανος μπροστά στα αμερικανικά τανκς της χούντας.
Η ασπρόμαυρη ταινία μεγάλου μήκους «Εδώ Πολυτεχνείο» του Δημήτρη
Μακρή, αναφέρεται στην εξέγερση του Πολυτεχνείου, στα γεγονότα που
οδήγησαν στην εξέγερση και σε όσα ακολούθησαν.
Η ταινία είναι βασισμένη σε κινηματογραφικό υλικό που τραβήχτηκε από
φοιτητές που βρίσκονταν στο Πολυτεχνείο και που διασώθηκε με την
μεταφορά του στην Ιταλία. Το υλικό αυτό συμπληρώθηκε από γυρίσματα, στα
οποία πήραν μέρος φοιτητές από την Ελλάδα και την Ιταλία, και Έλληνες
πολιτικοί εξόριστοι. Ο στόχος της ταινίας όταν γυρίστηκε ήταν η ευαισθητοποίηση της κοινής
γνώμης στο εξωτερικό για την πολιτική κατάσταση που επικρατούσε στην
Ελλάδα κυρίως μετά τα γεγονότα του Νοέμβρη του 1973.....Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μακρής
Αφήγηση: Αλέκος Παναγούλης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης