Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΥΛΛΟΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !!! [ video ]

Να σας εξηγήσω γιατί τον αγαπώ…

Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι πλούσιος ή φτωχός.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι όμορφος ή άσχημος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι υγιής ή άρρωστος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι μορφωμένος ή αμόρφωτος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι νέος ή γέρος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι μαύρος ή λευκός.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι ντόπιος ή ξένος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι ζητιάνος ή αφέντης.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι πιστός ή άπιστος.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν μπορώ ή δεν μπορώ να του δίνω τροφή.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν τον ενδιαφέρει αν είμαι αλήτης ή νοικοκύρης.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί ότι κι αν είμαι, όποιος κι αν είμαι, όπως κι αν είμαι, όπου κι αν είμαι, μόνο ένα χάδι μου ζητά, για να με κοιτάξει βαθειά στα μάτια, να τρίψει την υγρή μουσούδα του στη μύτη μου και να νοιώθω πως φωλιάζω ανάμεσα στα φυλλοκάρδια του.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί αγαπά κι ας μην αγαπιέται.
Αγαπώ τον σκύλο, γιατί δεν αλλάζει, ώρα την ώρα, μέρα τη μέρα, χρόνο το χρόνο, ανάλογα με τη διάθεση του, το συμφέρον του, τις συνθήκες και τις πεθυμιές του. Ας μπορούσα ν’ αποχτήσω τα αισθήματα του και να νοιώσω την ανάγκη να φωλιάσει κι αυτός ανάμεσα στα φυλλοκάρδια μου.
Κοντολογίς, αγαπώ τον σκύλο, γιατί διαφέρει από τον άνθρωπο......

Δεν υπάρχουν σχόλια: