Τετάρτη 28 Αυγούστου 2024

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ !!! [ video ]

Αν το καλοσκεφτεί κανείς, ένα αυτοκίνητο αποτελεί κάτι περισσότερο από ένα μέσο μεταφοράς: το αυτοκίνητο έχει την τάση να γίνεται μία προέκταση του εαυτού μας. Τα οχήματα που επιλέγουμε φανερώνουν αρκετά πράγματα για τις αξίες, το χαρακτήρα και τον τρόπο ζωής μας. Το αυτοκίνητο της επιλογής μας αποτελεί ένα παράθυρο στον τρόπο ζωής που έχουμε διαμορφώσει και στην αίσθηση του προσωπικού μας στυλ, ανεξάρτητα από το αν έχουμε επιλέξει να οδηγούμε ένα φανταχτερό σπορ αυτοκίνητο που αποπνέει έναν αέρα περιπέτειας ή ένα παλιό μοντέλο που περισυλλέξαμε για να το διατηρήσουμε. Όλα τα αυτοκίνητα με τα οποία έχω ζήσει έχουν μία θέση στη μνήμη μου. Το καθένα φορτώθηκε στιγμές από τη ζωή μου, εμπειρίες, παθήματα - ταυτίστηκε με ανθρώπους,  εποχές,  καταστάσεις. Αυτά τις καλές εποχές όπου άλλαζα αυτοκίνητο κάθε 5 - 6 χρόνια. Τώρα που μαζί με την Ελλάδα φτώχυνα κι εγώ, έχω αυτή τη φορά το ίδιο αμάξι επί 3 χρόνια και δεν προβλέπω να το αλλάξω. Ευτυχώς που μου άρεσε πάντα. Πάμε λοιπόν.......

Peugeot 304

Το Peugeot 304 ήταν ένα μεσαίο αυτοκίνητο οικογενειακού χαρακτήρα που παραγόταν από το γαλλικό εργοστάσιο για ένδεκα χρόνια, από το φθινόπωρο του 1969 μέχρι τον Μάιο του 1980. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά επίσημα στο κοινό του αυτοκινήτου στο Σαλόνι του Παρισιού τον Σεπτέμβριο του 1969. Η παραγωγή του επιτυχημένου μικρού sedan στις γραμμές συναρμολόγησης του εργοστασίου της Peugeot στο Sochaux ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 1979, ενώ η έκδοση Break (estate) συνεχίστηκε μέχρι την άνοιξη του 1980.

Renault 5 Alpine

Τα μικρά Renault βρέθηκαν στο δρόμο που χάραξαν άλλοτε τα Mini Cooper και μετέφεραν στη δεκαετία του '80 κάτι από το άρωμα εκείνης της εποχής. Το μοντέλο αποτελεί ορόσημο για τη Renault, καθώς έχει αφήσει το στίγμα του στην μάρκα, στην εταιρεία γενικότερα, αλλά και σε μια ολόκληρη εποχή. Tο Renault 5 ήταν πολύ μπροστά από τα περισσότερα αυτοκίνητα της εποχής του. Το Renault 5 ήταν απόλυτα προσαρμοσμένο  στις ολοένα και πιο αναβαθμισμένες απαιτήσεις της κοινωνίας, με την αστική τάξη να αναδύεται, τα προάστια των πόλεων να γίνονται πολυπληθέστερα, τα supermarkets να αυξάνονται και μαζί και η γυναικεία χειραφέτηση. Η Renault έκανε μια πολύ γενναία κίνηση παρουσιάζοντας ένα 3θυρο hatch μαζικής παραγωγής.

BMW 316

Για πάνω από 40 χρόνια, η BMW Σειρά 3 αντιπροσωπεύει τη δυναμική οδηγική απόλαυση όσο κανένα άλλο αυτοκίνητο. η BMW Σειρά 3 κατέκτησε όλες τις κατηγορίες ηλικιών. Με τη χαρακτηριστική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας, λειτουργικότητας και ασφάλειας, όλα τα μοντέλα της BMW Σειράς 3 παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή μέχρι σήμερα. Η εξέλιξη της Σειράς 316 ξεκίνησε το 1981, ενώ μάλιστα η προκάτοχος BMW 316 είχε μόλις τότε παρουσιαστεί και δεν είχε ακόμα προλάβει να κυκλοφορήσει στην αγορά. Όσο η δεκαετία του 1980 προχωρούσε, η εξωτερική αισθητική του νέου μοντέλου επηρεάστηκε έντονα από τις νεότερες ανάγκες για βελτίωση της αεροδυναμικής, επιβάλλοντας έτσι ένα πιο σφηνοειδές προφίλ, με ενιαίο κάλυμμα στους έως τότε δίδυμους μπροστινούς προβολείς και με πιο καμπυλωτούς εξωτερικούς καθρέφτες. Μετά από αρκετές βελτιωτικές πινελιές στο ντιζάιν, η τελική αισθητική διαμορφώθηκε οριστικά το 1988 και η νέα 316 μπήκε στην παραγωγή.

Ford Capri                                                                                                                                      Εμπνευσμένο από την μεγάλη επιτυχία που σημείωσε η Mustang, το Ford Capri δημιουργήθηκε προκειμένου να προσφέρει το προσιτό στυλ και τις επιδόσεις ενός σπορ κουπέ οχήματος στους Ευρωπαίους πελάτες. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ξεκίνησε πολύ νωρίτερα από την επίσημη παρουσίασή του το 1969 στην Έκθεση Αυτοκινήτου των Βρυξελών, με τον αμερικανό σχεδιαστή Philip T. Clarke να δημιουργεί τα πρώτα σχέδια του εμβληματικού κουπέ ήδη από το 1965

Autobianchi A112 Abarth

To 1969, η Fiat παρουσίαζε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο το Autobianchi A112, ένα δυνατό αντίπαλο του ήδη καταξιωμένου Mini. Μεγαλύτερο, πιο σύγχρονο και πολυτελές από τον Βρετανό αντίπαλο του, το 2πορτο Α112 ήταν ένα συμπαγές προσθιοκίνητο μοντέλο που έγινε αμέσως εμπορική επιτυχία με μεγάλες λίστες αναμονής. Το 1971 και ενώ πλέον η Abarth αποτελούσε κομμάτι του Groupo Fiat, ο Carlo Abarth δημιούργησε το A112 Abarth.

CITROEN AX SPORT

Με 95 άλογα και μικρό βάρος, το AX Sport ήταν ένα GTi τσέπης με ψυχή. Χώρια που η τιμή το έκανε προσιτό σε κάθε νέο. Στενά συνδεδεμένο με το βασικό AX με το 1.400άρι μοτέρ, το Sport ξεχώριζε από το επιθετικό παρουσιαστικό του. Άσπρο, με κόκκινο διακριτικό «ΑΧ SPORT» χαμηλά στις πόρτες, εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένα τα φώτα-καρφιά και ζάντες στο χρώμα του αυτοκινήτου έδειχνε ό,τι ήταν. Κάτω από το καπό, το 4κύλινδρο 1.400άρι μοτέρ της Peugeot

CITROEN C4 COUPE 1.4 16V VTR

Το Citroën C4 είναι μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο της κατηγορίας C, που αρχικά κατασκευάστηκε από τη Γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroën, από τον Αύγουστο του 2004 έως τον Μάιο του 2018, σε δύο γενιές. Το C4 πρώτης γενιάς ήταν το αποτέλεσμα ριζικής εσωτερικής ανανέωσης. Το συγκεκριμένο μοντέλο εξελίχθηκε στα πρώτα έτη του 21ου αιώνα, για να αντικαταστήσει το γηρασμένο πλέον Citroën Xsara. Γενικότερα, επίσης, το ζήτημα της ανανέωσης της συνολικής παλέτας των μοντέλων της μάρκας, ήταν τότε κρίσιμο για τη Citroën. Η εταιρεία επί πολλές δεκαετίες είχε κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα και ίματζ για τα αντισυμβατικής, ενίοτε ακόμα και επαναστατικής, σχεδίασης μοντέλα της

VOLKSWAGEN GOLF TDI 1600cc / 115hp

Διαχρονικό. Καινοτόμο. Με δυναμικό design και τεχνολογίες αιχμής αποτελεί το πιο επιτυχημένο μικρό Hatchback στην αγορά αυτοκινήτου. Με πάνω από 37 εκατομμύρια οχήματα να έχουν παραδοθεί σε περισσότερες από 70 χώρες, το Golf είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα και πιο εμπορικά αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Φέτος, το μοντέλο θρύλος για την παγκόσμια αυτοκίνηση, συμπληρώνει τα 50ά γενέθλιά του και αποδεικνύει πως είναι μια σταθερή αξία που εξελίσσεται διαχρονικά. Μέχρι σήμερα, έχουν κυκλοφορήσει 8 γενιές Golf, με παραγωγή που φτάνει τα 27.190.000 αντίτυπα τον Μάιο του 2010. Το 2019 έφτασε τα 35.000.000 εκατομμύρια αυτοκίνητα, από τα οποία τα 26 εκατομμύρια κατασκευασμένα στο Βόλφσμπουργκ και όπως είπαμε στην αρχή δεν προβλέπω να το αλλάξω.....

Διαβάστε περισσότερα »

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 6η ΗΜΕΡΑ Η ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ. ΣΤΑΧΤΗ ΑΛΛΑ 7.600 ΣΤΡΕΜΜΑΤΑ !!! [ video ]

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η φωτιά εξακολουθεί να βρίσκεται μακριά από τις κατοικημένες περιοχές, ωστόσο επεκτείνεται συνεχώς. Φυσικά, η πυρκαγιά στο Παγγαίο μας θυμίζει πολύ έντονα την πυρκαγιά στο όρος Όρβηλος η οποία έκαιγε ανενόχλητη για ένα μήνα. Επιπλέον, η ΕΡΤ σημειώνει πως επτά εναέρια μέσα με 6 ελικόπτερα και 1 αεροσκάφος ξεκίνησαν από το πρωί τις ρίψεις νερού, ενώ στην πυρκαγιά επιχειρούν 280 πυροσβέστες, με 25 οχήματα, 46 πεζοπόρα τμήματα και πολλοί εθελοντές. Η άπνοια που επικρατεί σήμερα βοηθάει τις προσπάθειες κατάσβεσης. Επίσης σημειώνεται πως προληπτικά γίνονται αντιπυρικές ζώνες γύρω από τα χωριά του Παγγαίου. Η επιστημονική ομάδα του climatebook συνέλεξε τα πιο πρόσφατα δορυφορικά δεδομένα και προχώρησε σε μια πρώτη εκτίμηση των εκτάσεων που επηρεάστηκαν στη συγκεκριμένη δασική πυρκαγιά. Έτσι, σύμφωνα με δεδομένα από τον ευρωπαϊκό δορυφόρο Sentinel-2, η δασική πυρκαγιά στο όρος Παγγαίο είχε επηρεάσει περίπου 7.600 στρέμματα, μέχρι και την Κυριακή 25 Αυγούστου......
Διαβάστε περισσότερα »

Ο ΚΟΥΛΟΣ....ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ !!! [ video ]

Μετά από ένα καλοκαίρι, αφόρητα προβλέψιμο σαν τηλεπαιχνίδι του Κοκλώνη, με στημένες ερωτήσεις του στιλ ''ξεκινά απ’ τον Βαρνάβα και φτάνει στο Χαλάνδρι, τι είναι;'', ο Χριστόφορος Ζαραλίκος επιστρέφει δυναμικά, με επιθετικά πεύκα και χαοτικές κηλιδώσεις, για να μας αποδείξει ότι ο Άδωνης είναι η μόνη σοβαρή αντιπολίτευση της χώρας. Αναλύει τις βασικές αιτίες για κάθε κακό που συμβαίνει στη χώρα, την επικοινωνιακή διαχείριση κυβέρνησης και μέσων ενημέρωσης, μας εξηγεί νέες και παλιές ορολογίες για τις πυρκαγιές, το ρόλο των Ρωμαίων στις φετινές καταστροφικές πυρκαγιές, αλλά και εμπεριστατωμένες λύσεις που προτείνουν ειδικοί. Μιλάει επίσης για τις μεγάλες κυβερνητικές επιτυχίες στην απορρύθμιση του ΕΣΥ και να μας απειλήσει πως θα επιστρέψει άμεσα με δεύτερο μέρος, γιατί τα θέματα είναι πολλά και δε χωράνε όλα σε ένα επεισόδιο.

Τα υπόλοιπα στο βίντεο που ακολουθεί....

Διαβάστε περισσότερα »

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ : ΣΕ 95 ΗΜΕΡΕΣ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ !!! [ video ]


Το μετρό της Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί στους πολίτες την 30ή Νοεμβρίου 2024, ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

«Έπειτα από πολλά εγκαίνια που δεν ήταν στην πραγματικότητα εγκαίνια, μουσαμάδες, παρουσιάσεις, αμφισβητήσεις, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι το μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί - δεν θα εγκαινιαστεί - στους πολίτες της πόλης την 30η Νοεμβρίου 2024, σε 95 ημέρες από σήμερα» επεσήμανε ο πρωθυπουργός, μιλώντας στη Θεσσαλονίκη.

Επεσήμανε, δε, ότι ο σταθμός Βενιζέλου θα είναι ίσως ο πιο εντυπωσιακός σταθμός μετρό στον κόσμο.

«Μιλάμε για ένα μουσείου εντός ενός σταθμού, έχοντας προστατεύσει απόλυτα τον πολιτιστικό πλούτο της χώρας, με έναν τρόπο που δημιουργεί και μια τεχνογνωσία παγκοσμίως
»
σημείωσε ο Κ. Μητσοτάκης.

«Η Θεσσαλονίκη αλλάζει. Αλλάζει με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Καμία κυβέρνηση δεν έχει υλοποιήσει περισσότερα έργα για τη Θεσσαλονίκη από ότι αυτή η κυβέρνηση. Και αυτό είναι κάτι το οποίο, πιστεύω, ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης αρχίζουν και το αντιλαμβάνονται», επεσήμανε ο πρωθυπουργός.

«Καταλαβαίνω απόλυτα την καχυποψία και τη διστακτικότητα απέναντι σε δεσμεύσεις, τις οποίες οι πολίτες της Θεσσαλονίκης έχουν ακούσει πολλές φορές, πλην όμως η πραγματικότητα ήταν πάντα διαφορετική. Εδώ νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει από τις πρακτικές του παρελθόντος, έχουμε αποδείξει ότι αυτά τα οποία λέμε μπορούμε να τα υλοποιήσουμε εντός συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων», είπε επίσης.....

Διαβάστε περισσότερα »

Τρίτη 27 Αυγούστου 2024

ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΟ....ΑΛΛΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΟΛΟ !!! [ video ]

Απόκοσμες είναι οι εικόνες που αντικρίζουν οι κάτοικοι στο Βόλο τις τελευταίες ημέρες, με την παραλία να είναι γεμάτη από νεκρά ψάρια. Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζει η Αγριά, οι Αλυκές, η Κριθαριά, η Νέα Αγχίαλος, με χιλιάδες νεκρά ψάρια να βρίσκονται στις παραλίες,  αποτελώντας υγειονομική βόμβα απειλώντας τη δημόσια υγεία.psaria-bolos1_43e62.jpg Η δυσοσμία, σύμφωνα με το magnisianews είναι έντονη και όπως είναι φυσικό η ανησυχία είναι μεγάλη από τους κατοίκους  που δεν έχουν συναντήσει ξανά ανάλογο φαινόμενο. Ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, ανακοίνωσε πως θα κλείσει το θυρόφραγμα της Κάρλας την Παρασκευή 30 Αυγούστου και δεν θα περνά πλέον το νερό στον Παγασητικό κόλπο.

psaria-bolos3_c5ada.jpg

Ο ίδιος εξήγησε σε συνέντευξη Τύπου, πως τα ψάρια είναι του γλυκού νεκρού και το αποκρουστικό θέαμα οφείλετα, σύμφωνα με τους ειδικούς επιστήμονες από το τμήμα Ιχθυολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στο γεγονός ότι τα ψάρια αυτά δεν αντέχουν την αλατότητα της θάλασσας και για αυτό πεθαίνουν.

psaria-bolos7_8becd.jpg

Νωρίτερα είχε πραγματοποιηθεί σύσκεψη με τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, τον ο υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας κ. Τριαντόπουλο στα γραφεία της περιφέρειας παρουσία και των αντιπεριφερειαρχών Άννας Μαρίας Παπαδημητρίου, Φώτη Λαμπρινίδη και Γιάννη Αναστασίου. Σύμφωνα με το gegonotanews, το πρωί της Τετάρτης ο Α. Μπέος ανακοίνωσε ότι έλαβε δύο επιστολές από Λιμεναρχείο και υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας προκειμένου να συμβάλει ο δήμος με τις δικές του ενέργειες. Η απάντησή του ήταν «ποιες ενέργειες βρε κοπρίτες; Είστε μόνο για να κόβετε πρόστιμα;psaria-bolos6_a8616.jpg Εσείς είστε υπεύθυνοι, θέλετε να αποποιηθείτε τις ευθύνες σας», ενώ έσπευσε να δηλώσει ότι η δημοτική αρχή δεν είναι διατεθειμένη να συνδράμει. Την ίδια ώρα οι επαγγελματίες του χώρου κάνουν λόγο για οικονομικές ζημιές από το αποκρουστικό θέαμα. Όλο σχεδόν το παραλιακό μέτωπο στις Αλυκές είναι γεμάτο με νεκρά ψάρια ενώ η δυσοσμία είναι έντονη στην περιοχή.....

Διαβάστε περισσότερα »

LIVE YOUR MYTH IN.....''ΨΙΜΥΘΟΣ'' !!! [ video ]


Ένα χιουμοριστικό πάρτι στήθηκε τις τελευταίες ώρες στην πλατφόρμα Χ με αφορμή ένα νησί, την «Ψίμυθο», όμως, όπως φαίνεται η κατάσταση δεν άργησε και πολύ να ξεφύγει.
Σε μια επίδειξη χαμηλής ποιότητας πολιτικής αντιπαράθεσης ο υπουργός Υγείας
Άδωνης Γεωργιάδης και στη συνέχεια το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης έσπευσαν να διασταυρώσουν τα ξίφη τους με αφορμή αυτό το νησί.
Την αρχή έκανε ο Άδωνης Γεωργιάδης, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε ανάρτηση λογαριασμού που ανέφερε ότι ο τελευταίος αγροτικός γιατρός στην Ψίμυθο παραιτήθηκε και το νησί δεν έχει πλέον γιατρό.
Συνόδευσε την τοποθέτησή του, φυσικά, με επίθεση στην αντιπολίτευση και ξεκάθαρη στόχευση να δώσει τη δική του εικόνα ενός ΕΣΥ που ΔΕΝ είναι κατάσταση κατάρρευσης.
Στον υπουργό Υγείας απάντησε  ο ΣΥΡΙΖΑ με ανακοίνωση επαναφέροντας τις απίθανες δηλώσεις Γεωργιάδη για την τουρίστρια που έχασε τη ζωή της στον Αλμυρό. Η ανακοίνωση της αξιωματικής αντιπολίτευσης «ο Άδωνης Γεωργιάδης σπάνια συναντάται με την αλήθεια κι όταν το κάνει οφείλουμε να του το αναγνωρίζουμε.
Πράγματι λοιπόν η Ψίμυθος δεν υπάρχει.
Μόνο οι ψηφοφόροι του Άδωνη Γεωργιάδη θα πίστευαν ότι όντως υπάρχει νησί που λέγεται Ψίμυθος, μόνο ο υπουργός Υγείας θα απαντούσε σοβαρά για το αν υπάρχει τέτοιο νησί στον χάρτη. Αν υπήρχε, σίγουρα θα είχε φροντίσει ο Υπουργός να έχει αγροτικό ιατρό. Που ίσως τα Σαββατοκύριακα να έκανε διακοπές στη μαγευτική ... Ψίμυθο, γιατί "ποτέ δεν είχαμε γιατρούς στο ΕΣΥ τις Κυριακές"».
Καλή η πλάκα των χρηστών στο Χ με αρκετούς αστερίσκους περί πραγματικότητας και εικονικές πραγματικότητας, αλλά τα προβλήματα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας είναι τεράστια, είναι καθημερινά και είναι πέρα για πέρα αληθινά. Ας σοβαρευτούμε και ας επικεντρωθούμε σε αυτά. ''Την Ψίμυθο ποτέ δε θα την βρούμε''.,.... θα έλεγε ο ποιητής και θα χε δίκιο γιατί η πανέμορφη ''Ψίμυθος'', είναι ένα νησί, αποκύημα της φαντασίας του BeatBukowski του twitter, δηλαδή του δημοσιογράφου του News24 του Κώστα Μανιάτη......

Διαβάστε περισσότερα »

ΜΑΝΟΥΟΥΟΥΛΑ !!! [ video ]

Μία φωτογραφία της Μόνικα Μπελούτσι από το (πολύ μακρινό) παρελθόν ανέβασε ο φωτογράφος Σαντέ Ντ’ Οράτζιο στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram.

Όπως αναφέρει στη λεζάντα της δημοσίευσής του, η Μόνικα Μπελούτσι πόζαρε για το περιοδικό Amica. Η φωτογραφία χρονολογείται το 1989, όταν ήταν 25 ετών. Στο στιγμιότυπο, η ηθοποιός κοιτάει τον φακό, ενώ το πουκάμισό της πέφτει στον ώμο της, αποκαλύπτοντας το ντεκολτέ της.

Στη λεζάντα της ανάρτησής του, ο Σαντέ Ντ’ Οράτζιο έγραψε: «Γνώρισα τη Μόνικα στο Παρίσι όταν ήταν 19 και κάναμε φωτογράφιση για τη Γαλλική Vogue στο ξενοδοχείο Raphael. Μιλάμε για νοκ άουτ! Ήμουν το λιγότερο… τσιμπημένος. Και μείναμε φίλοι για πάντα! Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε για το περιοδικό Amica, λίγα χρόνια μετά».....   topontiki
Διαβάστε περισσότερα »

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2024

ΡΕ ΦΙΛΕ....ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ !!! [ video ]

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μιά εμπειρία μου επάνω στο ποτό και την οδήγηση. Όπως όλοι σας γνωρίζετε πάρα πολύς κόσμος έχει προβλήματα με την τροχαία ενώ επιστρέφει σπίτι από ένα μπαρ στο οποίο είχε συναντηθεί με καλούς φίλους. Προχθές βρέθηκα κι εγώ μαζί με μερικούς καλούς φίλους σ’ ένα μπαράκι. Μερικές μπύρες παραπάνω, δυό ουισκάκια παραπάνω, κι όλα αυτά σε μια ζεστή φιλική ατμόσφαιρα. Στο τέλος της βραδιάς και έχοντας καταλάβει ότι είχα πιεί κάτι παραπάνω έκανα κάτι που δεν είχα κάνει ποτέ μου για να επιστρέψω σπίτι μου. Πήρα το λεωφορείο. Εφτασα στο σπίτι σώος και αβλαβής και χωρίς κανένα ατύχημα πράγμα που με άφησε έκπληκτο διότι δεν είχα οδηγήσει ποτέ μου λεωφορείο! Επιπλέον δε, δεν μπορώ να θυμηθώ από που το πήρα........ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ???

Διαβάστε περισσότερα »

ΣΥΡΙΖΑ : ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ !!! [ video ]

Δεν προκαλεί έκπληξη σε κανέναν, δεν ήρθε από τον ουρανό, αλλά σίγουρα ο ''κεραυνός'' της διάλυσης του ΣΥΡΙΖΑ, δεν ήρθε σε μια στιγμή που έμοιαζε πολύ ''πιθανή''. Η νέα διάσπαση, οδηγεί το κόμμα στην καταστροφή και αφήνει τους ψηφοφόρους του στην απόγνωση. Σε κόντρα του παλιού δημοσιογραφικού κλισέ πως ''δεν υπάρχουν ειδήσεις τον Αύγουστο'', οι Κρητικοί της αξιωματικής αντιπολίτευσης είπαν να διαλύσουν το ''μαγαζί'' μια ώρα αρχύτερα, ξεκινώντας μια πορεία που ξεκάθαρα γκρεμίζει ότι είχε απομείνει από το τελευταίο κόμμα που κατάφερε να περάσει τη Νέα Δημοκρατία σε εκλογική μονομαχία.

Βούτυρο στο ψωμί του Μητσοτάκη, η απαξίωση της ''Αριστεράς'' και της πολιτικής. Όλοι εναντίον όλων, σε μια «φραξιονιστική πάλη χωρίς αρχές» και χωρίς κανένα πολιτικό περιεχόμενο. Άλλωστε, επί του πολιτικού, από το '15 κι έπειτα, δεν εκδηλώθηκε η παραμικρή διαφωνία. Από τον Τσακαλώτο μέχρι τη Γεροβασίλη, από το Φάμελλο έως τη Δούρου, τον Λάμπρου ή τον Ηλιόπουλο συμφωνούσαν όλοι σε όλα. Η άποψη του «Αλέξη», η Σκέψη του Μεγάλου Τιμονιέρη, ήταν για όλους υπέρτατος νόμος. Γι’ αυτό και προτιμώ να μιλάω για κόμμα Τσίπρα και όχι για ΣΥΡΙΖΑ.

Τι έπεται, άραγε;

Οι Τσιπραίοι θεωρώ πιθανό να επιχειρήσουν να κάνουν κάτι μαζί με το ΠΑΣΟΚ. Οι Κασσελάκηδες θα κάνουν αναρτήσεις από το προαναγγελθέν τετραήμερο γλέντι του γάμου και θα καλλωπίζουν το βόθρο στις Σπέτσες. Οι ΝεΑρινοί θα ελπίζουν σε βελτίωση των επιδόσεών τους μετά από το ταπεινωτικό εκλογικό τους αποτέλεσμα με όλη την δημοσιότητα και το σπρώξιμο, που είχαν. Οσονούπω, θα έχουμε και κόμμα Πολάκη. Όποιος μπορεί, ας το εντάξει στην πολιτική γεωγραφία. Σίγουρα, πάντως, ΔΕΝ θα έχει, έστω και μακρινή, σχέση με την όποια Αριστερά.

Ένας πραγματικός - μη κατατάξιμος πολιτικά - ανοιχτός οχετός. Το κόμμα Τσίπρα αποσυντίθεται εδώ και μια δεκαετία σχεδόν. Η αποφορά γίνεται όλο και πιο αποκρουστική. Οι «διαρροές» έρχονται να ενισχύσουν την ανυπόφορη δυσωδία. Όσο κι αν η εξελισσόμενη, μετά την περσινή - πολλοστή - εξευτελιστική συντριβή του Τσίπρα από τον Μητσοτάκη. Αυτή η βατραχομυομαχία βγάζει πολύ γέλιο, δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε την τρομερή ζημιά, που έκανε αυτό το πολιτικό προσωπικό όχι μόνο στο Ελληνικό, αλλά και στο διεθνές κίνημα, στην παγκόσμια Αριστερά. Έχουμε πολλά να μάθουμε από όλο αυτό. Το γεγονός πως τελειώνει μέσα στη χλεύη είναι καλό πράγμα. Ο πλήρης εξευτελισμός αυτού του μορφώματος, που υπήρξε ντροπή για την Αριστερά και προσβολή για την Ελληνική εργατική τάξη, είναι καλό νέο.

Δεν σημαίνει πως έρχονται γρήγορα καλύτερες μέρες. Η έκλειψη, όμως, του κόμματος Τσίπρα, μέσα στα χάχανα, βγάζει ένα εμπόδιο από το δρόμο της όποιας δυνατής ανασύνταξης.....

Διαβάστε περισσότερα »

ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ : 3.600 ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΓΙΑ....''ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ'' !!! [ video ]

Οι φωτιές στην Ελλάδα φαίνεται ότι έχουν δημιουργήσει τεράστια αγορά και ευκαιρίες για ιδιώτες που έχουν σπεύσει να εκμεταλλευθούν την βούληση της Ελληνικής κυβέρνησης να ιδιωτικοποιήσει ακόμη και κρίσιμους για τη χώρα τομείς, όπως η αεροπυρόσβεση αλλά και οι αεροδιακομιδές.

Η χωρίς όριο «ανάθεση έργου» σε ιδιώτες για την εναέρια πυρόσβεση αποκαλύφθηκε και από την επίσημη ανακοίνωση της Πυροσβεστικής για την πρόσφατη καταστροφική πυρκαγιά στην Αττική.

Από τα 20 εναέρια μέσα που ανακοινώθηκαν, μόλις πέντε (τρία Canadair, ένα Chinook και ένα Super Puma), ανήκουν στον κρατικό μηχανισμό. Όλα τα υπόλοιπα ήταν μισθωμένα ελικόπτερα και μικρά αεροσκάφη Air Tractor για τα οποία οι Data Journalists πρόσφατα έγραψαν.

 Το καρτέλ της φωτιάς

Η κυβέρνηση δίνει την εντύπωση ότι δεν έχει κανένα απολύτως μέτρο στην ιδιωτικοποίηση αεροπυρόσβεσης αλλά αλλά και των αεροδιακομιδών.

Λίγες εβδομάδες πριν ξεσπάσει η φωτιά στην Αττική, που κατέκαψε 100.000 στρέμματα, κι ενώ σε όλη την Ελλάδα μαίνονταν πυρκαγιές, η Ελληνική κυβέρνηση υπέγραφε την αγορά τριών αεροσκαφών για….''αποστολές επιτήρησης '' από αέρος. Αν έχουμε φθάσει στο σημείο να μη διαθέτουμε αεροσκάφη για απλή επιτήρηση τότε η κατάσταση είναι άκρως επικίνδυνη.

Πώς και πότε επελέγησαν τα αεροσκάφη; Ποιες ήταν οι προδιαγραφές που είχαν τεθεί; Είναι αλήθεια ότι αυτές ήταν «φωτογραφικές» για την εταιρεία που επελέγη;

 Η ανακοίνωση της Diamond Aircraft στις 4 Ιουλίου 2024, μετά από την υπογραφή που έβαλε ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης Βασίλης Κικίλιας

Ποια είναι η εταιρεία

Η εταιρεία που πήρε τη δουλειά για την εναέρια επιτήρηση είναι η Diamond Aircraft. Σε ανακοίνωσή της, στις 4 Ιουλίου, μετά από την υπογραφή που έβαλε ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης Βασίλης Κικίλιας, αναφέρει.......Η Συνέχεια ΕΔΩ.......datajournalists.co.uk
Διαβάστε περισσότερα »

Κυριακή 25 Αυγούστου 2024

ΣΥΜΒΑΣΗ ''COOPER'' : ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΕΠΑΙΞΕ ΣΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ !!! [ video ]

Λίγοι γνωρίζουν για την ''Σύμβαση Cooper'' την οποία έκανε γνωστή ο αείμνηστος και δολοφονηθείς μαζί με τον Νίκο Μπελογιάννη, Δημήτρης Μπάτσης, εκδίδοντας το βιβλίο του «Η ΒΑΡΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» το 1947.
Υπογράφτηκε και έγινε νόμος του κράτους με το ΦΕΚ 27/02/1940. Υπογραφές : Βασιλεύς Γεώργιος και Πρωθυπουργός Ιωάννης Μεταξάς.
Η προσπάθεια των μεγάλων νικηφόρων γεωπολιτικών συμφερόντων του Β! Παγκοσμίου Πολέμου, να υποκλέψουν τον μοναδικό πλούτο μιας υπό κατοχή μικρής χώρας όπως η Ελλάδα. Bρήκε αρωγούς, τούς «εφιάλτες» και «νενέκους», ένα πολιτικό προσωπικό το οποίο επέβαλλαν, δια διαφόρων μεθόδων, ως βασιλείς, ως δικτάτορες, ως κυβερνήσεις σε τούτη την χώρα. Η οποία δυστυχώς είχε την τύχη ή την ατυχία, να έχει στα σπλάχνα της πολύτιμο ορυκτό πλούτο, απαραίτητα για την στρατιωτική βιομηχανία παραγωγής σύγχρονων όπλων, την διαστημική τεχνολογία, της οποίας η βάση αποτελείται από υλικά παραγόμενα από τον μοναδικό ορυκτό πλούτο της Ελλάδος, την φαρμακευτική βιομηχανία, την βιομηχανία μετάλλων, και βέβαια τον χρυσό, το ουράνιο U 235, όπως και τούς υδρογονάνθρακες. Όταν λέμε «σύμβαση cooper» εννοούμε την παραχώρηση εκ μέρους του Ελληνικού Δημοσίου σε εταιρεία η οποία κατείχε το προνόμιο της εκμεταλλεύσεως της παραγόμενης δύναμης του ρέοντος ύδατος του ποταμού Αχελώου με στόχο την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος και την εκμετάλλευσή του επί 70 χρόνια έως το έτος 2010, συγχρόνως παραχωρείτο η αποκλειστική εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου της χώρας. Η πτώχευση και τα μνημόνια αργότερα, ήταν ο δούρειος ίππος για να καταφέρουν να κρατήσουν την Ελλάδα σε ομηρεία εφαρμόζοντας την τακτική COOPER ώστε να μην μπορεί η χώρα μας να διαπραγματευτεί καμία της κίνηση.

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΤΣΗ

Τη ''Σύμβαση Cooper'' αποκάλυψε ο Δημήτρης Μπάτσης στο βιβλίο του «Η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα», που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Τα νέα βιβλία» το 1947! Το αποτέλεσμα αυτής της αποκάλυψης ήταν να τουφεκιστεί ο Δ.Μπάτσης μαζί με τον Ν. Μπελογιάννη το 1952 !!! Ο οικονομολόγος και δικηγόρος Δημήτρης Μπάτσης αναλύει στο εν λόγω βιβλίο τους μηχανισμούς παράνομου πλουτισμού που συνδέθηκαν με την παραλαβή, κατεργασία και διανομή των εφοδίων της ΟΥΝΡΑ στη μεταπελευθερωτική Ελλάδα.

Γράφει ο Μπάτσης: «Η σύμβαση αυτή, που έγινε γνωστή με το όνομα Κούπερ, συνομολογήθηκε για διάρκεια 70 ετών ως το 2010 !!! Δίνει αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης της δύναμης των νερών του ποταμού Αχελώου, στις θέσεις Κρεμαστά, Πρεβέντζα, Κριεκούκι και των παραπόταμων Μέγδοβα, Αγραφιώτικου, Ασπροπόταμου, δικαίωμα ίδρυσης υδροηλεκτρικών εγκαταστάσεων για παραγωγή ηλεκτρενέργειας και εγκαταστάσεων μεταφοράς ενέργειας στα κέντρα κατανάλωσης, δικαίωμα χρησιμοποίησης της ενέργειας που θα παραχθεί για τις ηλεκτροχημικές και ηλεκτρομεταλλουργικές βιομηχανίες που θα ιδρύσει η ανάδοχος εταιρία. Τέλος δικαίωμα μεταφοράς και χρησιμοποίησης της ηλεκτρενέργειας για φωτισμό και κίνηση σε άλλες περιοχές (άρθρο 1 της σύμβασης παράγ. 1 εδάφια α’ – ζ΄). Προβλέπεται η αναγκαστική απαλλοτρίωση των εδαφών που είναι απαραίτητα για την εκτέλεση της σύμβασης, η σύσταση δουλειών, η χρησιμοποίηση δωρεάν δημόσιων κτημάτων, η προμήθεια δωρεάν οικοδομικών υλικών και κοιτασμάτων από λατομεία κρατικά (άρθρο 4 σύμβασης), ατέλειες και αφορολόγητο για εισαγωγή των υλικών της, εκτός από εισαγωγικό δασμό όχι πάνω από 2 1/2 % αξίας (άρθρο 50, παράγρ. 1 και 2), προστασία τιμών των προϊόντων της κ.ά.
Ακόμα προβλέπεται δικαίωμα ειδοποίησης της εταιρίας στην περίπτωση που το κράτος θα αποφάσιζε την εκμετάλλευση των ποταμών Αλιάκμονα, Μόρνου, Φίδαρη οπότε η εταιρία θα έχει το δικαίωμα να υποβάλει και γι’ αυτούς τους ποταμούς μελέτες και προτάσεις (άρθρο 56, παράγρ.2, σύμβασης)».
Και παρακάτω: «Σε περίπτωση λήξης της σύμβασης (Κούπερ) το Δημόσιο «υποκαθίσταται μεν» στα δικαιώματα του αναδόχου, υποχρεώνεται όμως να πληρώσει σε αυτόν τις μη αποσβεσθείσες δαπάνες!
» Δε φτάνει δηλαδή ότι η ξένη επιχείρηση θα έχει στο μεταξύ πραγματοποιήσει αμύθητα κέρδη, αλλά θα ζητάει και απόσβεση των εγκαταστάσεών της από την εθνική οικονομία. Το κείμενο δημοσιεύτηκε με τα αρχικά του συγγραφέα στο περιοδικό «Ανταίος» (10 Μαΐου 1946). Ο Δημήτρης Μπάτσης συνελήφθη στην τελευταία φάση της υπόθεσης Μπελογιάννη και εκτελέστηκε με τους Ν. Μπελογιάννη, Η. Αργυριάδη και Ν. Καλούμενο στις 30 Μαρτίου 1952…”

Δείτε εδώ όλη τη σύμβαση cooper

FEK-27.02.1940- SYMBASH COOPER

Πρώτες ύλες (στρατηγικά ορυκτά) στο υπέδαφος της Ελλάδας:

1. Λιγνίτης:
Ως ορυκτό για την παραγωγή ενέργειας από την καύση του με λιγοστή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η Ελλάδα διαθέτει τόσο πολύ λιγνίτη, που εάν τον εκμεταλλευόταν από νωρίς, θα είχε γλιτώσει πολλά δισεκατομμύρια από την εισαγωγή πετρελαίου.
 
2. Αλουμίνιο:
Εδώ και μερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουμίνιο και η Ελλάδα πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουμινίου, με χιλιάδες εφαρμογές.
 
3. Βωξίτης:
Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο βωξίτης χρησιμοποιείται και στην κατασκευή αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, μεταλλικών κατασκευών και αλλού.
 
4. Μαγγάνιο:
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που περιέχει στο υπέδαφός της κοιτάσματα μαγγανίου. Τα κυριότερα κοιτάσματα έχουν εντοπισθεί στο νομό Δράμας.
 
5. Νικέλιο:
Και για αυτό το στρατηγικό ορυκτό, η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως με σημαντικά κοιτάσματα νικελίου στο υπέδαφός της. Υπάρχει ένα συγκρότημα παραγωγής νικελίου, του μεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.
 
6. Σμηκτίτες:
Η Ελλάδα είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες στην εξόρυξη σμηκτιτών, οι οποίοι έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως η διάθεση αποβλήτων, τα φάρμακα, τα καλλυντικά και άλλα.
 
7. Μαγνήσιο:
Ο μαγνησίτης που εξάγει η χώρα μας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.
8. Χρωμίτης:
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιέχει στο υπέδαφός της σημαντικά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα χρωμίτη. Τα σημαντικότερα κοιτάσματα βρίσκονται στο Μπούρινο Κοζάνης και χρησιμοποιούνται κυρίως για την παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα.
 
9. Ουράνιο:
Τα ουρανιούχα μεταλλεύματα έχουν εντοπισθεί στην Κεντρική Μακεδονία και στην Θράκη. Το τεύχος της 28ης Απριλίου 1999 της εφημερίδας «Αθηναϊκή» είχε ως τίτλο «Θησαυροφυλάκιο η Βόρεια Ελλάδα» και αναφερόταν σε αυτό ακριβώς το θέμα. Η Θράκη λοιπόν είναι ένας στρατηγικός κόμβος, διότι εκτός των πλουσίων κοιτασμάτων ουρανίου, χρυσού και πετρελαίου, επιπλέον από εκεί πρόκειται να περάσουν στο μέλλον και οι αγωγοί φυσικού αερίου και πετρελαίου. Άντε τώρα να δεις πόσο θα έρθει ο λογαριασμός ρεύματος για να τον βάλεις και αυτόν μαζί με τους επόμενους σε 12 άτοκες δόσεις. Κράτα και 2 ευρώ να σου φέρουν ένα freddo στο σπίτι για να νιώσεις άρχοντας.....
                        
Στίχοι
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφέςνησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύριαάιντε πάρτε τα βρε
Πάρτε ζβάρα τα βουνά τις κορφέςνησιά και πόλεις, τα χωριά, γιοφύριακαι αλωνίστε τα βρε
Πάρτε ζβάρα και άντε πιάστε τα βρεπιάστε δρόμους, πλατείες, τα στενά στη γύραάιντε πιάστε τα βρε
Πάρτε ζβάρα και άντε πιάστε τα βρεπιάστε δρόμους, πλατείες, τα στενά στη γύρακαι πατήστε τα βρε
Πάρτε τα ζβάρα όλα κάψτε τα βρεβρείτε κάθε παλιό, κάθε σάπιο και μαύροκαι άιντε κάψτε το βρε
Πάρτε τα ζβάρα όλα κάψτε τα βρεκάψτε κάθε παλιό, για να βγει από μέσαο πιο όμορφος ανθός 
Διαβάστε περισσότερα »

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΓΙΑ....''ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ'' ΕΠΙ ΗΜΕΡΩΝ ΣΥΡΙΖΑ !!! [ video ]

Μια....''σοβαρή'' αποκάλυψη κάνει η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» για ακόμη ένα....''σκάνδαλο διαφθοράς'' επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ.
Συγκεκριμένα η Εισαγγελία του Άρειου Πάγου, μετά από μήνυση απόστρατου αξιωματικού του Πολεμικού Ναυτικού ερευνά μια σκανδαλώδη σύμβαση ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων για 5 πολεμικά αεροσκάφη τύπου P-38 του Π.Ν.
Η σύμβαση εγκρίθηκε από το ΚΥΣΕΑ του 2015 με επικεφαλής τον Αλέξη Τσίπρα, υπουργό Άμυνας τον Πάνο Καμμένο και με κύριο εισηγητή τον τότε αρχηγό του ΓΕΝ και νυν βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Ευάγγελου Αποστολάκη
Έλα μου όμως που προφανώς τους διαφεύγει το πιο ουσιώδες, ότι ο Καμμένος με τον Αποστολάκη έσπευσαν να υλοποιήσουν την απόφαση της κυβέρνησης Σαμαρά το 2014 μέσω διακρατικής συμφωνίας με τις ΗΠΑ. Πρόκειται για απόφαση του ΚΥΣΕΑ στις 13 Οκτωβρίου 2014 που υπογράφουν φαρδιά πλατιά οι τότε υπουργοί Κυριάκος Μητσοτάκης (Διοικητικής Μεταρρύθμισης), Δημήτρης Αβραμόπουλος (Άμυνας), Αργύρης Ντινόπουλος (Εσωτερικών), Γκίκας Χαρδούβελης (Οικονομικών), Ευάγγελος Βενιζέλος (Εξωτερικών) και, φυσικά, ο Αντώνης Σαμαράς ως πρωθυπουργός. Επομένως, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα για την κυρία Αδειλίνη. Ας διεξαγάγει έρευνα για το εάν έπρεπε ή δεν έπρεπε ο Καμμένος με τον Αποστολάκη να υλοποιήσουν την απόφαση Σαμαρά – Μητσοτάκη του 2014. Έτσι, για να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος….

  iEidiseis
Διαβάστε περισσότερα »