Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

ΣΕ ΑΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ....ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΦΑΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ !!! [ video ]

Αγανακτισμένοι και οργισμένοι πολίτες ξεσπούν, απαιτώντας να εμφανιστεί ο πρωθυπουργός και να αναλάβει επιτέλους τις ευθύνες που του αναλογούν, ενώ ζητούν την παραίτησή του μετά από ένα ακόμη φιάσκο. Όσο κι αν προσπαθεί να βγει από το κάδρο των ευθυνών η κυβέρνηση, όσο κι αν αποποιούνται των ευθυνών τους, όσο κι αν ο πρωθυπουργός προαναγγέλει «αποζημιώσεις ασπιρίνες» στους εγκλωβισμένους οδηγούς, με....«δικό του αίτημα προς την Αττική Οδό», τόσο περισσότερο φουντώνει η οργή των πολιτών. Tο χιούμορ και η υπομονή έχουν τα όριά τους, τα οποία έχουν πια ξεπεραστεί! Στις βροχές πνιγόμαστε....
Στις φωτιές καιγόμαστε....
Στις χιονοπτώσεις παγιδευόμαστε....
Στους ιούς πρωταθλητές στους θανάτους.....
Έχουμε 100% επιτυχία τέτοια αλφαδιά δεν έχω ξανά δει !!!
Και μην ξεχνάμε εννοείται είμαστε πρωταθλητές στο να κουνάμε το δάχτυλο στον άλλον....
Κάθε φορά ο λάθος συντονισμός φταίει γι αυτό και....
Θα ξανά καούμε....
Θα ξανά πνιγούμε....
Θα ξανά παγιδευτούμε....
Και ίσως αν αρρωστήσουμε θα βρεθούμε σε κάνα παγκάκι γιατί πήραμε Ραφάλ [αντί για ΜΕΘ] γιατί πήραμε περιπολικά [αντί για πυροσβεστικά] γιατί χρυσοπληρώσαμε τα κανάλια για να μείνουμε σπίτι [αντί να κάνουμε αντιπλημμυρικά] γιατί.. γιατί.. γιατί..
Ας αναλογιστούμε ο καθένας ξεχωριστά τις ευθύνες μας...
Και την ευθύνη του ο καθένας μας την ορίζει.....στην κάλπη!
Είπε ο Μητσοτάκης η ιδιωτική Αρκτική Οδός να αποζημιώσει τους οδηγούς με 2.000 Ε. Τους τη φτιάξαμε με τα δικά μας λεφτάτους την χαρίσανετους την χρυσοπληρώνουμε κι αυτοί έχουν μια δουλειά: Να την κρατάνε ανοιχτή, όπως και την Κηφισίας, την Μεσογείων, την Κατεχάκη, την Μαραθώνος, μια άντε δυο μέρες το χρόνο. Ούτε αυτό! Ολα καλά με την ιδιωτική σας πρωτοβουλία, με το ''επιτελικό κράτος'' της και με τους ''άριστους'' υπηρέτες της;
Θα πει το ίδιο για την Μεσογείων, την Κατεχάκη, την Κηφίσιας, τη ΔΕΗ, ΤΡΕΝΟΣΕ ή θα κάνει την πάπια;
Αλλά ότι και να γίνει εγώ θα φταίω. Στην προσπάθειά τους να μας πείσουν ότι το ξεχαρβαλωμένο επιτελικό κράτος δεν έχει καμία ευθύνη για το τεράστιο φιάσκο με τους εγκλωβισμούς οδηγών σε κεντρικές οδικές αρτηρίες και επιβατών σε τρένα και αεροδρόμιο, στελέχη της ΝΔ βάζουν και πάλι μπροστά την ατομική ευθύνη.
''Να κάνουν ελέγχους και όσοι δεν έχουν αλυσίδες πρόστιμο, ώστε στην επόμενη κακοκαιρία να το σκεφτούν διπλά και τριπλά και δεκαπλά!'' μας λέει η χαριτόβρυτος βουλευτίνα.
Δεν φταίει η εταιρεία που δεν εξασφάλισε την κυκλοφορία στην ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ και χιλιάδες άνθρωποι έμειναν αβοήθητοι να αργοπεθαίνουν στο ψύχος. Εγώ φταίω που μέσα στον χιονιά πήρα το αυτοκίνητό μου για να πάω στην δουλειά μου και επέλεξα να πληρώσω και τα απαράδεκτα διόδια και να χρησιμοποιήσω τον πιο «ασφαλή» δρόμο της χώρας.
Δεν φταίει το κράτος που με 10-15 πόντους χιόνι δεν κρατάει ανοιχτούς τους βασικούς οδικούς άξονες της χώρας. Εγώ φταίω που βασίστηκα στην κρατική φιλοτιμία και ταξίδεψα.
Δεν φταίνε οι κυβερνητικές πολιτικές, που αφήσανε το σύστημα υγείας δίχως προσωπικό και νοσοκομειακό εξοπλισμό, με αποτέλεσμα να ψοφάμε από τον κορωνοϊό σαν τις μύγες.
Εμείς φταίμε που δεν παρατάμε τις εργασίες μας και να αμπαρωθούμε στα σπίτια μας, μακριά από φίλους και συγγενείς, και να πλένουμε τα χέρια μας συνεχώς για να γλυτώσουμε από την πανδημία.
Δεν φταίει η εταιρεία που εμπορεύεται το σιδηροδρομικό δίκτυο, για το βάσανο εκατοντάδων ανθρώπων που παρέμειναν επί ώρες στο κρύο περιμένοντας κάποιος να ενδιαφερθεί για αυτούς. Εγώ φταίω που χρησιμοποίησα το πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς δίχως να προνοήσω να έχω μαζί μου κουβέρτες και κονσέρβες.
Δεν φταίει το κράτος που δεν φτιάχνει αντιπλημμυρικά έργα. Εγώ φταίω που δεν είχα μαζί μου σωσίβια και βάρκες για να σωθώ σε περίπτωση βροχής.
Όχι, δεν φταίει το κράτος που δεν κάνει αντιπυρικά έργα, εγώ φταίω που άναψα τσιγάρο, που έψησα μπριζόλες στην ύπαιθρο, που καθάρισα το χωράφι μου, δίχως να κουβαλώ στην πλάτη μου ένα πυροσβεστικό κρουνό για ώρα ανάγκης.
Δεν φταίει το κράτος που τα ταβάνια των σχολείων πέφτουν στα κεφάλια μαθητών και δασκάλων.
Εγώ φταίω που μπαίνω στο δημόσιο σχολείο δίχως ένα κράνος βρε αδερφέ.
Δεν φταίει το κράτος που δεν έχουμε ρεύμα και πετρέλαιο να θερμανθούμε και αναγκαζόμαστε να ανάβουμε μαγκάλια για να ζεσταθούμε. Ουδόλως ευθύνεται για τους δεκάδες ανθρώπους που κάηκαν μέσα στα διαμερίσματα τους από προπολεμικούς τρόπους θέρμανσης που αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν για να ζεσταθούνε.
Εγώ φταίω και η απερισκεψία μου, που αντί να κουκουλωθώ με τρεις κουβέρτες θέλησα να ανάψω φωτιά μέσα στο σπίτι μου.
Γενικώς το κράτος δεν φέρει καμία ευθύνη για την παντελή έλλειψη μέτρων προστασίας της ανθρώπινης ζωής. Ούτε οι επιχειρήσεις μπορούν να ασχολούνται με τις ανάγκες της κοινωνίας. Αυτές πρέπει να φροντίζουν να αυξάνονται τα κέρδη τους, ώστε να μπορώ να έχω δουλειά και να τους φέρνω περισσότερα κέρδη.
Τελικά δεν φταίει ούτε το κράτος, ούτε οι επιχειρηματικοί όμιλοι, ούτε ο καπιταλισμός. Για όλα φταίω ΕΓΩ!
Μήπως όμως φταίω....για το ότι τους επιτρέπω να μην φταίνε;
Με στοιχεία από Y. Ventouras 

Δεν υπάρχουν σχόλια: