Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΓΙΩΡΓΟΣ Α. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ : ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ....ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ. ΠΙΟ ''GAP'' ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ !!!

Eφ'όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο πρώην πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στο πρακτορείο Reuters, εμμένοντας στις απόψεις του για διενέργεια δημοψηφίσματος μετά το πέρας των βουλευτικών εκλογών, με κύριο θέμα τις μεταρρυθμιστικές πολιτικές, αλλά και για στήριξη
στην Αριστερά, αρκεί να υπήρχε συμφωνία επί του δημοψηφίσματος.
Στο άρθρο αναφέρεται ότι ο Γιώργος Παπανδρέου ανήκει στην τρίτη γενιά μιας επιφανούς δυναστείας και τώρα προσπαθεί να κάνει την επάνοδό του έπειτα από την εκπαραθύρωσή του από την πρωθυπουργία το 2011.
Η ατάκα που κλέβει την παράσταση από την συνέντευξη στο ξένο μέσο είναι, ωστόσο, η εξής: «Αυτό δεν είναι η πολιτική μου ??? ποτέ δεν ήταν η πολιτική μου ??? Δεν χρειάζεται να είμαι στην πολιτική για να είμαι βουλευτής ??? Έχουμε μεγάλα νησιά εδώ στην Ελλάδα. Θα μπορούσα να πάω σε ένα μακρινό νησί και να παίζω με την κιθάρα μου» ??? δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ενώ μιλώντας, αργά χθες βράδυ, στον Νίκο Χατζηνικολάου είπε «Θα κάνουμε την έκπληξη την Κυριακή», θα είμαστε στην τρίτη θέση και κατά συνέπεια οι ρυθμιστές, ο μπαλαντέρ προέβλεψε ο....πρόεδρος του ΚΙΔΗΣΟ, Γιώργος Παπανδρέου.
Και «έδειξε» ως υπεύθυνο για την προσφυγή τής χώρας στο ΔΝΤ, τον πρώην πρωθυπουργό, Κώστα Καραμανλή.
«Εγώ τα υπέγραψα τα Μνημόνια, αλλά δεν τα έφερα εγώ», είπε. «Ήταν πειραγμένα τα στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ που δόθηκαν στην Ευρώπη, σχετικά με το μέγεθος του ελλείμματος, όταν ανέλαβα πρωθυπουργός», και πρόσθεσε ότι «η κα Μέρκελ ζήτησε το ΔΝΤ, γιατί με την εξαπάτηση Καραμανλή, η Ελλάδα πλέον ήταν αναξιόπιστη».
«Φέρτε μου εδώ τον κύριο Καραμανλή, δεν θα απολογούμαι εγώ για τις κινήσεις του κ. Καραμανλή. Μόνο ο κ. Καραμανλής ήξερε το πραγματικό έλλειμμα. Και το έκρυψε», τόνισε.
Επίσης, δήλωσε αντίθετος σε ενδεχόμενη συνεργασία με τον Σαμαρά, λέγοντας ότι «το προσπάθησα, και απέδειξε πως δεν θέλει να αλλάξει τίποτα. To αντίθετο. Δεν έκανε καμία μεταρρύθμιση», ενώ τον κατηγόρησε ότι «το έπαιζε Συριζαίος και έλεγε οτι θα σκίσει τα Μνημόνια».
Αντίθετα, δεν απέκλεισε ενδεχόμενη συνεργασία με τον Αλέξη Τσίπρα, λέγοντας όμως ότι «εμείς θα βάλουμε όρους».
Ξεκαθάρισε, δε, οτι «θα συνεχίσω τον αγώνα μου, ακόμα και αν δεν μπει το Κίνημα στη Βουλή».

Σε ερώτηση, αν θα ήταν καλύτερα να είχαμε πάει σε χρεοκοπία, και να μην είχαμε υποστεί όλα αυτά τα μέτρα, απάντησε: «Όταν μας άφησε η κυβέρνηση Καραμανλή 36 δισ. έλλειμμα, αν δεν μπορούσαμε να δανειστούμε, επειδή θα σταματούσαμε να πληρώνουμε, αυτό θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να κόψουμε όλες τις συντάξεις της χώρας ή τους μισούς δημόσιους υπάλληλους. Μπορούσαμε να το κάνουμε αυτό; Θα είμαστε για πάντα αναξιόπιστοι, όπως η Αργεντινή. Και εκείνη, έχει εξαγωγές και κάπως τα κατάφερε, αλλά εμείς είμαστε χώρα κυρίως με εισαγωγές».
Είπε, ακόμη: «Ερχόμουν στην Ελλάδα για να μιλήσω, γυρνώντας από τις διαπραγματεύσεις, αφού έκανα τον γύρο του πλανήτη δύο φορές, και άκουγα να με πετροβολούν διάφοροι από την εξέδρα, εκεί που παλεύαμε με τα θηρία μέσα στο γήπεδο. Όχι μόνο με λοιδορούσαν, αλλά λέγανε ψέματα. Εγώ έκανα το πατριωτικό μου καθήκον, δεν με ενδιέφερε τι άκουγα από τους αγανακτισμένους που έστρεφαν εναντίον μου. Γιατί, και εγώ αγανακτισμένος ήμουν. Αγανακτισμένος, γιατί παρέλαβα μία Ελλάδα που δεν θέλαμε ποτέ να φτάσει σε αυτή τη θέση».
Για τον Βενιζέλο, είπε: «Δεν πρότεινα τον κ. Βενιζέλο για πρωθυπουργό. Να σας πω και το άλλο: πώς διέρρευσαν όλα τα ονόματα, τότε, πλην του δικού του;». Και πρόσθεσε ότι άλλαξε το ΠΑΣΟΚ και έγινε 58/Ελιά/ΔΗΠΑΡ, χωρίς προσανατολισμό, από μία παρέα προσωπικοτήτων, μία λυκοφιλία. Έγινε μόρφωμα φυλάρχων και λυκοφιλιών, αλλά και συνιστώσα της Δεξιάς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: